یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایمن الظواهری نفر دوم گروه القاعده در نواری که به تازگی انتشار یافت، ادعا کرد: لایحه خروج نظامیان آمریکایی از عراق، شانس کشتن تعداد بیشتری از سربازان آمریکایی را از این گروه می‌گیرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، الظواهری معاون بن لادن در این نوار که روز شنبه از سوی گروه‌های نظارتی آمریکا در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد. با اشاره به ورود یک بمب گذار انتحاری به محوطه منطقه سبز بغداد( در روز 12 آوریل سال جاری) و انفجار خود در کافی شاپ این منطقه که منجر به کشته شدن یک قانونگذار سنی شد، طرح امنیتی آمریکا در بغداد را مورد تمسخر قرار داد.

الظواهری گفت:به بوش اجازه می‌دهم که نگران باشد و به خاطر طرح امنیتی جدید بغداد به وی تبریک می‌گویم واو را به این خاطر دعوت به نوشیدن یک لیوان آب میوه در کافی شاپ منطقه سبز بغداد می‌کنم.

او با ادعای این که القاعده آمریکا را در دامی تاریخی(عراق) گرفتار کرده گفت:لایحه کنگره آمریکا از ما فرصت نابود کردن نیرو‌های آمریکایی را می‌گیرد. الظواهری مدعی شد:ما (القاعده) می‌خواهیم آمریکایی‌ها با دادن 200 – 300 هزار کشته از عراق خارج شوند تا به دولت واشنگتن و اروپایی‌ها درسی به یاد ماندنی داده باشیم.

کد خبر 21284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز