همشهری آنلاین: چهارمین روز از شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اجرای نمایشی از ایتالیا و اجرای 5 نمایش از بخش مسابقه پایان نامه های برتر برگزار می‌شود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش "گوشه نشین معاصر" نوشته و کار آنادورا دورنو از کشور ایتالیا در ساعت 18 یک اجرا در تالار اصلی مولوی خواهد داشت.

این نمایش با مدت زمان 45 دقیقه در روزهای 17 ، 18 و 19 اردیبهشت ماه روی صحنه می‌رود.

در بخش پایان نامه های برتر در این روز نمایش "طبیعت بیجان" کار امیر حسین مشاهری فرد در دو نوبت 19 و 20:30 سالن کوچک مولوی اجرا می‌شود.

نمایش "مرد کشی، زن کشی" نیز که کارگردانی آن را شهره رعایتی انجام داده است در سالن استاد صمیمی مفخم و در نوبت های 15 و 17 اجرا می‌شود.

نمایش دیگر این بخش با عنوان "کاهنه های باکوس" کار زهرا فولادوند نیز در سالن استاد خورشیدی دانشکده سینما تئاتر روی صحنه می‌رود.

"نوعی عدالت" عنوان نمایش دیگری در بخش پایان نامه های برتر است که داوود زارع کارگردانی آن را انجام داده است.

این نمایش ساعت 17 و 19 در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا خواهد شد.

نمایش "احمق و احمق تر" به کارگردانی علی فرجام فر نیز در ساعت های 15:30 و 17:30 روی صحنه تالار هنر می‌رود.

در بخش مسابقه دانشجویان تئاتر در چهارمین روز جشنواره نمایش های "زندگی در تئاتر" به کارگردانی محمد برهمنی در سالن استاد سمندریان دانشگاه تهران و نمایش "صد سال تنهایی" به کارگردانی مرسده صادقی در ساختمان شماره 9 یوسف آباد اجرا می‌شوند.

زندگی در تئاتر در دو نوبت 16 و 18:30 و نمایش صد سال تنهایی در ساعت 19:30 اجرا می‌شوند.

دانشگاه سوره در روز 17 اردیبهشت شاهد اجرای دو نمایشنامه خوانی خواهد بود.

نمایشنامه "ساعات انتقام" نوشته حمیدرضا سلیمی با کارگردانی حمزه علی محمدی و نمایشنامه "کنار شیر آتش نشانی" نوشته استاد فرهاد ناظر زاده کرمانی با کارگردانی داریوش حق دوست در ساعت های 15:30 و 17:30 خوانده می‌شوند.

سالن استاد انتظامی نیز در این روز میزبان دو رادیوتئاتر است که در نوبت های 16 و 19 اجرا می‌شوند.

نمایش "هملت مملت و این حرفا" با کارگردانی نوید سالاری مقدم و نمایش "ابلهان باور کنند" با کارگردانی مریم جلیلی در این روز به اجرا در می‌آیند.

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران 21 اردیبهشت با برپایی مراسم اختتامیه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 212722
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز