همشهری آنلاین: ارسلان فتحی‌پور نماینده آذری زبان مجلس نهم، هفتمین نماینده‌ مجلس نهم است که به طور رسمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام داوطلبی می‌کند.

با اعلام کاندیداتوری ارسلان فتحی‌پور، تعداد نماینده‌هایی که برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام نامزدی کرده‌اند به هفت نفر رسید. پیش از این سید محمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر نواب رئیس مجلس، علیرضا زاکانی، سید محمد بیاتیان، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و عباسعلی منصوری نماینده کاشان، آران و بیدگل برای حضور در انتخابات اعلام نامزدی کرده‌ بودند.

ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر اساس گزارش فارس جمعه 6 اردیبهشت ماه به طور رسمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام کاندیداتوری کرد.

فتحی‌پور جمعه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کرد و بعد از آن با حضور در بهشت زهرا به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای در بهشت زهرا رسماً با شعار «تلاش، معنویت و عدالت» حضورش برای انتخابات آینده ریاست جمهوری را اعلام کرد.

کد خبر 211122
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز