جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ایام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدیدکنندگان و خریداران کتاب می توانند از 50 درصد تخفیفات خدمات پستی بهره مند شوند.

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مسوول کمیته رفاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توافق این کمیته با سازمان پست منطقه 15 تهران خبر داد و گفت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند از تخفیف 50 درصدی خدمات پستی بهره‌مند شوند.

 نیکنام حسین‌پور در این باره گفت: نیروها و خودروهای امدادی، اورژانس هلال احمر و آتش‌نشانی هشتم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران مستقر خواهند شد.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته میان کمیته رفاهی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و سازمان پست منطقه 15 تهران، خدمات پستی در طول 10 روز برگزاری نمایشگاه با 50 درصد تخفیف ارایه خواهد شد.

حسین‌پور از ادامه مذاکره کمیته رفاهی با سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای ایجاد پل مکانیزه در ضلع جنوبی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: بر اساس آخرین توافق، قرار شد تهیه پله برقی این پل برعهده سازمان زیباسازی باشد و زیر ساخت آن توسط پیمان کار نمایشگاه اجرا شود.

مسوول کمیته رفاهی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: احتمال می‌دهیم این پل، ظرف دو روز نخست نمایشگاه کتاب راه‌اندازی شود.

کمیته رفاهی این نمایشگاه بر اساس هماهنگی با زائرسرای حرم امام خمینی (ره) و برای رفاه حال دانشجویان شهرستانی، پنج سوله 200 متری برای اسکان آن ها در نظر گرفته است.

دانشجویانی که برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب به تهران سفر می‌کنند، با همراه داشتن معرفی‌نامه می‌توانند به صورت رایگان از خدمات رفاهی این بخش استفاده کنند.

همچنین کمیته رفاهی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال مذاکره با سازمان مترو تهران بوده تا تسهیلات ویژ‌ه‌ای را برای استفاده از این ناوگان ریلی فراهم آورند.

کد خبر 211070
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز