چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: میزگرد «رسانه‌های نو و آینده روزنامه‌نگاری» در دومین روز از جشنواره همراه تهران برگزار می‌شود.

روزنامه

به گزارش همشهری آنلاین، پدرام الوندی، روزنامه‌نگار و پژوهشگر رسانه، در دومین روز برگزاری این جشنواره به موضوع رسانه‌های نو و آینده روزنامه‌نگاری خواهد پرداخت و سخنان او با میزگردی در همین باره دنبال خواهد شد.

این سخنرانی از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت در سالن vip پردیس سینمایی ملت آغاز می‌شود و از ساعت ۱۵ در قالب میزگردی با همین موضوع ادامه خواهد یافت.

در میزگرد «رسانه‌های نو و آینده روزنامه‌نگاری» که از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود نیز علاوه بر پدرام الوندی، مجید رفیعی، فعال رسانه‌های و مدیرمسئول پیشین روزنامه تهران امروز، هوشنگ اعلم، روزنامه‌نگار و از پیشکسوتان مطبوعات ایران و مسعود لقمان، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای حضور خواهند داشت.

بخش تخصصی نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مسائل گوناگون مرتبط با رسانه‌های نو، شبکه‌های اجتماعی، موبایل و عکاسی با آن را در قالب سخنرانی و میزگرد در سالن VIP این جشنواره برگزار می‌شود و هدف از آن آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان و همچنین نگاهی چالشی و آینده‌نگر به مسائل مرتبط با رسانه‌های نو، موبایل و تصویربرداری با آن اعلام شده است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از چهارم تا ششم اردیبهشت از ساعت ۹ تا 21 در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 210867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز