سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان وقتی برای جراحی صورت سوخته‌اش نزد یک پزشک زیبایی رفت نمی‌دانست دردسر بزرگی در انتظارش است.

cosmetic surgery

ماجرا از این قرار بود که این زن چند وقت پیش نزد یک پزشک زیبایی رفت تا چین و چروک قسمتی از صورتش که دو سال پیش با آب‌جوش سوخته بود را با جراحی پلاستیک از بین ببرد. وی با پرداخت سه‌میلیون تومان پول، خود را به تیغ جراح سپرد غافل از اینکه بعد از عمل قسمتی از صورت و لب‌هایش کج خواهد شد. این زن جوان بعد از عمل زیبایی وقتی خود را در آینه دید و فهمید چه بلایی برسرش آمده به دادسرای جرائم پزشکی تهران رفت تا به طرح شکایت از پزشک زیبایی بپردازد.

وی در توضیح ماجرا به قاضی پرونده گفت: دو سال پیش با اصرار خانواده‌ام با مردی ازدواج کردم که بعد از آغاز زندگی مشترک متوجه شدم اعتیاد شدیدی به شیشه دارد. او به هر بهانه مرا به باد کتک می‌گرفت تا جایی که زندگی را برایم جهنم کرده بود. کم‌کم دچار بیماری اعصاب شدم تا اینکه تصمیم گرفتم از وی جدا شوم. برای همین به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم. وقتی احضاریه به‌دست شوهرم رسید او به‌شدت عصبانی شد و آن روز با آب جوش صورتم را سوزاند.

چند روزی در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری بودم. بعد از اینکه مرخص شدم به طرح شکایت از شوهرم پرداختم و آنقدر او تهدیدم کرد که ناچار شدم طلاق بگیرم اما از مهریه‌ام صرف‌نظر کنم. وی ادامه داد: چون زیبایی صورتم را از دست داده بودم مجبور بودم مرتب از ماسک استفاده کنم. به‌خاطر این موضوع اعتماد به نفسم را از دست داده و خانه‌نشین شده بودم. دیگر حاضر نبودم به مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه بروم احساس می‌کردم همه به‌خاطر صورت سوخته‌ام مرا مورد تمسخر قرار می‌دهند.

تا اینکه با پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم نزد یک پزشک زیبایی بروم و با جراحی زیبایی، پوست صورت سوخته‌ام را درست کنم. وی ادامه داد: با پرداخت سه‌میلیون تومان خود را به تیغ جراح سپردم. وی به من اطمینان داد که پوست چروک شده صورتم را درست می‌کند و من دوباره زیبایی‌ام را به‌دست می‌آورم اما بعد از جراحی نه‌تنها زیبا نشدم بلکه زشت‌تر هم شدم. وی افزود: بعد از اینکه پانسمان صورتم را باز کردم متوجه شدم که قسمتی‌از صورت و لب‌هایم کج شده است.

به مطب پزشک جراح رفتم اما او به سفر رفته بود، برای همین نزد یک پزشک دیگر رفتم و او به من گفت که پزشک جراح تازه کار بوده و بیش از حد پوست صورتم را کشیده است. من هم تصمیم گرفتم از این پزشک شکایت کنم. بعد از شکایت این زن جوان، دستور احضار پزشک جراح صادر شد تا با انجام تحقیقات و تشکیل کمیسیون پزشکی علت این حادثه مشخص شود.

کد خبر 210747
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز