یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

گروه حوادث: جا گذاشتن پد جراحی داخل شکم یک مرد جوان برای وی دردسرساز شد.

این مرد وقتی به‌خاطر سهل‌انگاری تیم پزشکی دو باره زیر تیغ جراحی رفت به دادسرای جرائم پزشکی تهران رفت و به طرح شکایت پرداخت. وی به قاضی پرونده گفت: چندی قبل از ناحیه شکم احساس درد کردم برای همین همراه همسرم به یکی از بیمارستان‌های پایتخت رفتم.

در آنجا بعد از انجام معاینات و آزمایش‌های لازم اعلام کردند که باید آپاندیسم را عمل کنم. وی ادامه داد: بعد از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شدم اما تا چند روز همچنان در ناحیه شکم درد داشتم و فکر می‌کردم طبیعی است اما دردم روزبه‌روز بیشتر می‌شد و با توجه به اینکه تب هم کرده بودم احتمال عفونت وجود داشت، به همین‌خاطر مجددا به بیمارستان رفتم و پزشک بعد از معاینه از من خواست که به قسمت رادیولوژی بروم و عکس بگیرم.

وی افزود: بعد از عکسبرداری مشخص شد که یک پد جراحی در شکمم جا مانده است. با این وضعیت باز هم باید زیر تیغ جراحی می‌رفتم. بعد از آن مرا به اتاق عمل فرستادند و بعد از عمل اعلام کردند که پد را خارج کرده‌اند. اما دردم همچنان ادامه‌داشت و واقعا زندگی‌ام را مختل کرده بود.

چرا که به‌خاطر عمل جراحی نتوانستم سرکار بروم و از کارهایم عقب مانده بودم. مرد جوان در ادامه گفت: درد امانم را بریده بود و این بار وقتی به بیمارستان رفتم و عکسبرداری انجام دادم مشخص شد که بازهم قسمتی از پد همچنان در شکمم جا مانده واقعا عصبانی شدم. کنترلم را از دست داده بودم چون به‌خاطر سهل‌انگاری تیم جراحی، هم سلامتی‌ام در خطر بود و هم در کارم اخلال ایجاد شده بود.

برای همین تصمیم به شکایت گرفتم. از سوی دیگر باید برای سومین بار جراحی شوم و این بار خدا می‌داند که زنده می‌مانم یا نه. پیش از عمل از بیمارستان و تیم پزشکی شکایت دارم و خواستار پیگیری پرونده هستم. بعد از شکایت این مرد جوان، دستور احضار تیم جراحی به دادسرا صادر شد تا در تحقیقات زوایای پنهان پرونده آشکار شود.

کد خبر 193832
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز