همشهری آنلاین: سردیس کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران در هفته روابط عمومی‌ رونمایی می‌شود.

به گزارش مهر، امیر خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: کاظم معتمدنژاد از مفاخر فرهنگی و علمی کشور است که فعالیت‌های علمی و بنیادی ایشان در حوزه‌های ارتباطات، تأثیر شگرفی بر توسعه این دانش در کشور داشته است.

وی افزود: به پاس تقدیر از یک عمر فعالیت‌های مؤثر و ثمربخش وی در حوزه‌های مختلف علوم ارتباطات، در هفته روابط‌‌عمومی و در آستانه ورود استاد به 80 سالگی، از سردیس پروفسور معتمدنژاد رونمایی خواهد شد.

خوراکیان ادامه داد: این سردیس به پیشنهاد ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، طی جلسه‌ای مشترک با دبیرخانه‌های همایش روابط‌عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نهایی و توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طراحی و ساخته شده که در هفته روابط‌عمومی طی مراسمی با حضور چهره‌های علمی و فرهنگی کشور، اساتید و فعالان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان بر فرهنگ‌سازی تقدیر و تجلیل از چهره‌های فرهنگی کشور تأکید دارد، اظهار امیدواری کرد تلاش‌های اینچنینی برای بزرگداشت مفاخر ایرانی تداوم یابد.

 پروفسور کاظم معتمدنژاد اردیبهشت‌ماه 1313 در بیرجند متولد شده و مقالات و کتاب‌های متعددی در زمینه ارتباطات و رسانه منتشر کرده است.

هفته روابط‌عمومی از 27 اردیبهشت و همزمان با روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور لغایت دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 210703
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز