مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۳
۰ نفر

کرمانشاه: مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تعداد رانندگان زن در کرمانشاه را بیش از 90نفر اعلام کرد و گفت: با وجود این تعداد معدود راننده زن در ناوگان حمل‌ونقل مسافری، مردم از کار آنها رضایت بیشتری داشته و کمترین آمار شکایت‌ها در سازمان تاکسیرانی مربوط به این افراد است.

زنان تاکسیران

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در مورد و حضور زنان در ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه به مهر گفت: در حدود 10هزار دستگاه تاکسی در ناوگان حمل‌ونقل تاکسیرانی کرمانشاه در حال فعالیت هستند و در سه بخش گردشی، مسیری و آژانس به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند. رضا قاسمی‌فر افزود: از تعداد حدود 10هزار دستگاه تاکسی در ناوگان حمل‌ونقل در حدود بیش از 90نفر، رانندگان خانم هستند.

وی درخصوص نسبت آمار شکایت‌های مردمی زنان به مردان ادامه داد: طبعا شکایت‌هایی که به سازمان تاکسیرانی اعلام می‌شود از دست آقایان بیشتر از خانم‌ها شاکی هستند و این مسئله شاید به تفاوت رفتاری زنان نسبت به مردان بستگی داشته باشد. رئیس سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: هیچ تفاوتی بین زنان و مردان وجود ندارد و شرایط برای ثبت‌نام هر دو گروه یکسان است، هر دو گروه باید آزمایش‌های خاصی را انجام دهند، مشخصات فردی خود و خودرو را ارائه کنند .

کد خبر 210193

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز