سما: مدیر عامل شرکت تاکسی سرویس بانوان از حل مشکل شماره‌گذاری 15 دستگاه تاکسی تلفنی بانوان که موجب به تعویق افتادن فعالیت رسمی این شرکت در سطح شهر شده خبر داد.

وی گفت: در صورت تحقق وعده‌‌های کارخانجات سازنده، تا پایان امسال ظرفیت ورود 2 هزار دستگاه تاکسی سبز فسفری بانوان را به شبکه خدمات‌دهی خواهیم داشت.

حمید‌رضا بنی جمالی مدیرعامل شرکت تاکسی سرویس بانوان در زمینه دلیل سرویس ندادن تاکسی سرویس بانوان علیرغم افتتاح آن در 22 آذر گفت: از این تاریخ شرکت با 15 تاکسی فعالیت خود را برای برقراری ارتباط با مخاطبانش آغاز کرد. اما چون نصب تجهیزات در تاکسی‌ها به طول انجامید و شرکت خودروساز طرف قرارداد موفق نشد سرموعد خودروها را شماره‌گذاری شده تحویل دهد بنابراین سرویس‌دهی این شرکت به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه با مساعدت‌های راهنمایی و رانندگی هم‌اکنون مشکل شماره‌گذاری تاکسی‌های سبز رنگ ویژه بانوان در حال رفع شدن است، تصریح کرد: امیدواریم با
به پایان رسیدن کار شماره‌گذاری 15 دستگاه تاکسی بی‌سیم بتوانیم سرویس‌دهی خود را آغاز کنیم.

بنی‌جمالی تصریح کرد: به زودی با آغاز فعالیت رسمی تاکسی سرویس بانوان در سطح شهر، بانوان تهرانی می‌توانند با شماره‌های 20102020 و 55863380 برای استفاده از تاکسی تلفنی بانوان تماس  بگیرند که البته برای فعال کردن شماره 1821 که از قبل ویژه تاکسی سرویس بانوان وعده داده شده بود نیز هم‌اکنون مذاکراتی با مسئولان ذیربط در شرکت مخابرات در حال انجام است.

کد خبر 13448

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز