همشهری‌آنلاین: تاکسی بی سیم بانوان موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO-9001-2000 شد.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی تاکسی بانوان، برای نخستین بار این شرکت تاکسی بی‌سیم توانست با اخذ گواهینامه بین المللی ISO-9001-2000 برای حمل ونقل شهری تهران افتخار آفرین شود.

بر اساس این گزارش مهمترین خط مشی کیفی فعالیت های شرکت تاکسی بی سیم بانوان بر شش اصل ایجاد رویکرد نوین در مشارکت بانوان در سامانه حمل ونقل شهری، استفاده از توانمندی بانوان در ایجاد اشتغالی مطلوب، ارائه خدمات نوین با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقاء کیفی خدمات، بهبود مستمر فعالیت های شرکت در قالب الزامات قانونی استاندارد ISO-9001-2000  وتوسعه و گسترش کمی فعالیت ها استوار بوده است.

شایان ذکر است براساس برنامه ریزی های انجام شده 12 معاونت در شرکت تاکسی بیسیم بانوان برای تحقق خط مشی تعریف شده ملزم به بکار بستن فعالیت هایی هستند که به افزایش کیفیت خدمات شرکت می انجامد.

همچنین ارائه سرویس های شهری در کوتاه ترین زمان ممکن، برخورد مناسب هدایت گران، تجهیز خودروها به لوازم جانبی و رفاهی، تاسیس فروشگاه های مصرف و موسسه فرهنگی ورزشی برای بانوان افزایش شعبات تاکسی هاب بانوان و ایجاد سیستم های رفاهی برای کارکنان از جمله اهداف خرد و کلانی است که شرکت در دستور کار قرار داده است.

بر اساس این گزارش با تشکیل تعاونی مسکن و مصرف ویژه کارکنان شرکت تاکسی بی‌سیم بانوان و راه اندازی تورهای سیاحتی و زیارتی گام های اولیه جهت ایجاد رفاه بیشتر کارکنان برداشته شده است.

کد خبر 42125

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز