همشهری آنلاین: نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال گفت: باش‌اه ها پیش از عقد قرارداد با مربیان باید از سازمان لیگ تائید صلاحیت فردی مربیان را استعلام کنند.

مهدی تاج

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست مدیران باشگاه‌های لیگ دسته اول در آکادمی ملی فوتبال گفت: با توجه به الحاق لیگ دسته اول به مسابقات لیگ برتر از فصل 93-92، نشستهای مختلفی برگزار کردیم که آخرین نشست آن امروز و با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته اول است.

وی در ادامه گفت: بهروان مسئول برنامه ریزی مسابقات لیگ دسته اول کشور است و کلیه موارد مربوط به این لیگ زیر نظر غلامرضا بهروان انجام خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خطاب به مدیران عامل باشگاه ها گفت: باشگاهها باید درباره تمامی مربیان شاغل در لیگ دسته اول برای فعالیت در این لیگ و فصل آتی ، پیش از عقد قرارداد از سازمان لیگ استعلام بگیرند. همچنین هر باشگاهی که پیش از آغاز فصل بودجه خود را اعلام نکند، امکان حضور در مسابقات لیگ دسته اول را نخواهد داشت.

تاج گفت: در اولین نشست هیات رییسه سازمان لیگ برتر که با اعضای آن خواهیم داشت برنامه یکساله این لیگ را تدوین و پس از تائید هیات ربیسه به تصویب اعضا خواهیم رساند و اجرایی خواهیم کرد.

کد خبر 209712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز