شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: ساعت کار موزه‌ها و امکان تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی به تفکیک استان‌ها اعلام شد بدین ترتیب موزه‌های استان تهران در ۶ ماهه نخست سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه دایر هستند.

بر اساس بخشنامه ابلاغی اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی و فرهنگی ساعت کار عادی موزه‌ها در 6 ماهه اول و دوم سال ۹۲ اعلام و تصویب شد.

بر اساس این بخشنامه ساعت کاری موزه‌ها، بنا‌ها، محوطه‌ها و امکان فرهنگی تاریخی در استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، همدان و یزد برای شش ماهه نخست سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و برای شش ماهه دوم سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ تعیین شد.

همچنین ساعت کاری موزه‌ها، بنا‌ها، محوطه‌ها و امکان فرهنگی تاریخی در استانهای آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان نیز برای ۶ ماهه اول سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ و برای ۶ ماهه دوم سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ تعیین شد.

بر اساس این بخشنامه افزایش ساعت کاری موزه‌ها و اماکن دیگر که ظرفیت بازدید بیشتری داشته باشند با صلاحدید مدیر کل هر استان بلامانع است.

کد خبر 208862
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز