همشهری آنلاین: خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا روز جمعه در گزارشی از کاراکاس از حمایت ˈدیه گو مارادوناˈ ستاره سابق فوتبال آرژانتین و سرمربی سابق تیم ملی این کشور از ریاست جمهوری نیکلاس مادورو در ونزوئلا خبر داد.

مارادونا

براساس این گزارش، مارادونا که روز پنج شنبه برای حمایت از نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا به کاراکاس سفر کرد، با امضای توپی آن را به میان جمعیت هوادار مادورو در یک گردهمایی تبلیغاتی وی در مرکز کاراکاس که خود مادورو در آن خضور داشت، شوت کرد.

براساس این گزارش، مارادونا که تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی 1986 به پیروزی رساند از ستایشگران و هواداران پرشور هوگو چاوز رییس جمهوری فقید ونزوئلا است که در ماه ژوئیه سال 2011 و هنگامی که چاوز برای مداوای بیماری سرطان در کوبا به سر می‌برد، از وی عیادت کرده بود.

از آنجایی که چاوز قبل از مرگش مادورو را به عنوان جانشین و کفیل خود برگزیده بود مارادونا به حمایت خود از تصمیم چاور پایبند می‌داند.

مادورو روز یک شنبه در یک مبارزه انتخاباتی برای ریاست جمهوری این کشور با هنری کاپریلز رهبر مخالفان دولت رقابت خواهد کرد.

منابع خبری منطقه گزارش داده بودند که مادورو در تبلیغاتی انتخاباتی خود در شهر کورو در شمال غربی ونزوئلا گفته بود که مارادونا ستاره فوتبال و دوست بسیار بزرگ ونزوئلا با حضور در کاراکاس می خواهد شاهد پیروزی بزرگ ونزوئلا و پیروزی بزرگ نیروهای چاوز باشد.

یادآوری می‌شود که تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا که از 13 فروردین آغاز شده بود، پس از 10 روز پنج شنبه به پایان رسید تا مردم بتوانند روز یکشنبه از میان مادورو کاپریلس، نامزد غربگرای حزب ائتلاف وحدت دموکراتیک و مخالف دولت و پنج نامزد دیگر، یک نفر را به عنوان جانشین هوگو چاوز رییس جمهوری این کشور که اسفندماه گذشته به دلیل بیماری درگذشت، برگزینند.

کد خبر 208645
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز