دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای استفاده صحیح از سیستم mms و جلوگیری از سوء استفاده از این سیستم، تدابیری اتخاذ کرده است.

 
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره خبر فیلترشدن mms اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر در اطلاعیه این شورا آمده است : پیرو درج برخی اخبار و اطلاعات در رسانه‌ها مبنی بر تصویب فیلترشدن mms های غیر اخلاقی تلفن همراه، شورای عالی انقلاب فرهنگی به اطلاع می رساند که این مصوبه، در هیئت نظارت بر اجرای "مقررات و ضوابط شبکه های اطلاع رسانی رایانه ای" و بر اساس درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده است.

این اطلاعیه می افزاید : در جلسه این هیئت پس از ارایه گزارش از جانب کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور جلوگیری از تبادل داده ها و اطلاعات مغایر باقانون , شرع و اخلاق عمومی در سیستم، mms دستورالعمل تهیه سخت افزار، تجهیزات لازم و دیگر ساز وکارهای مقتضی برای صیانت از فضای شبکه های‌اطلاع رسانی را به شرکت های طرف قرارداد اعلام کند تا پس از فراهم آوردن تمهیداتی و تائید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرویس mms ایجاد و فعال شود.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: این تصمیم وتدبیر اتخاذ شده ناظر به استفاد ناصحیح از سیستم mms است و به هیچ وجه‌به مفهوم ایجاد محدودیت برای استفاده مطلوب و مناسب از این سیستم برای عموم کاربران نیست.

کد خبر 20835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز