همشهری آنلاین: مهلت ثبت نام پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران (یادواره خلیج فارس) که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، به دلیل استقبال علاقمندان تا ۲۱ فروردین ماه تمدید شد.

مجسمه سازی

به گزارش ایسنا، پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران یادواره خلیج فارس به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیبا‌شناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار، همزمان با روز خلیج فارس در اردیبهشت برگزار می‌شود.

دبیرخانه این سمپوزیوم به دلیل استقبال هنرمندان، مهلت ثبت نام این رویداد هنری را تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه تمدید کرده است و علاقمندان می‌توانند بر اساس شرایط حضور در این رویداد هنری اقدام به ارائه اثر کنند.

تاکنون هنرمندان مختلفی از ۳۰ کشور مختلف دنیا به ارائه اثر در این سمپوزیوم بین المللی پرداخته‌اند.

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران یادواره خلیج فارس در دو بخش اصلی و دانشجویی برگزار می‌شود.

در بخش اصلی این رویداد ۱۰ هنرمند ایرانی و ۷ هنرمند خارجی با نظر شورای انتخاب آثار حضور خواهند داشت و در بخش دانشجویی که مختص دانشجویان مقطع کار‌شناسی رشته مجسمه سازی است، دانشجویانی که تجربیاتی از مجسمه‌سازی با چوب داشته باشند، می‌توانند در این سمپوزیوم شرکت کنند.

همچنین انتخاب هنرمندان براساس داوری ماکت‌های ارائه شده به سمپوزیوم و باتوجه به سوابق کاری هنرمندان صورت خواهد گرفت و شورای انتخاب ماکت‌های قابل نمایش در بخش نمایشگاه جنبی سمپوزیوم را نیز انتخاب خواهند کرد.

علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌توانند تا ۲۱ فروردین ماه با مراجعه به دبیرخانه سمپوزیوم واقع در پاسداران میدان هروی خیابان شهید وفامنش خیابان شهید جمالی شرقی مرکز فعالیت‌های مجسمه سازی تهران (نگارخانه برگ) و یا تماس با تلفن و فاکس ۲۲۹۶۹۷۴۲ نسبت به کسب اطلاع و ثبت نام اقدام کنند.

 

کد خبر 207935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز