گروه حوادث: دو سارق حرفه‌ای پس از سرقت خودرو‌ها، رنگ و پلاک آنها را تغییر می‌دادند و با استفاده از آنها دست به سرقت‌های دیگر می‌زدند.

حوادث داخلی

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری 31کوی کارمندان حین انجام وظیفه در روزهای تعطیلات نوروز به یک‌دستگاه خودروی پراید مشکی پارک شده در خیابان داریوش مشکوک شدند و به بررسی شماره پلاک آن پرداختند.

وی گفت: آنها متوجه شدند یک شماره از پلاک خودرو به شکل ماهرانه‌ای تغییر یافته است، بنابراین شماره پلاک اصلی خودرو را مشخص و با استعلام آن از مرکز پیام پلیس 110متوجه شدند، خودرو دارای سابقه سرقت است و سارقان رنگ آن را نیز از نقره‌ای به مشکی تغییر داده‌اند.

سرهنگ خیرخواهان افزود: مأموران با احتمال اینکه مخفیگاه سارق در همان نزدیکی باشد به‌صورت نامحسوس محل مورد نظر را تحت‌کنترل قرار دادند تا اینکه چهار ساعت بعد و در ساعت 30دقیقه بامداد مشاهده شد فردی قصد سوارشدن به‌خودروی مورد نظر را دارد. بنابراین در یک عملیات ضربتی وی دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد.وی اظهار داشت: متهم دستگیرشده که محسن نام دارد در بازجویی‌ها به سرقت خودرو با همدستی فردی به نام مهدی، 33ساله اعتراف کرد که بلافاصله آدرس همدست وی در شاهین‌ویلا شناسایی و درحالی‌که او پس از اطلاع از حضور مأموران در انباری منزلش پنهان شده بود، دستگیر شد.
در بازرسی از منزل متهم مقادیری مواد‌مخدر از نوع شیشه و تعداد پنج عدد پایپ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده از مجرمان حرفه‌ای در امر سرقت خودرو هستند، گفت: با تحقیقات انجام شده از متهمان مشخص شد آنان پس از سرقت خودروها شماره پلاک و رنگ آنها را تغییر داده و با استفاده از آنها اقدام به سرقت‌های دیگر می‌کردند که تحقیقات برای شناسایی سایر جرائم ارتکابی از سوی این باند دو نفره ادامه دارد.

کد خبر 207416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز