همشهری آنلاین: همسر خواهر عسل بدیعی بازیگر تازه درگذشته سینما از پیوند اعضای اهدایی بدیعی به بیماران نیازمند و زمان تشییع پیکر این بازیگر سینما خبر داد.

عسل بدیعی

رضا داود نژاد به ایرنا گفت: همه اعضای عسل بدیعی در روزهای چهارشنبه و بامداد پنجشنبه به بیماران متقاضی اهدا شد.

وی یادآور شد: قلب، دو کلیه، کبد، ریه این بازیگر سینما به متقاضیان اهدا شد و به زودی شاهد برگزاری مراسم تشییع عسل بدیعی خواهیم بود.

این بازیگر سینما تاکید کرد: ریه عسل بدیعی ساعت 14 روز چهارشنبه به دختری جوان و در ساعت 17 روز پبجشنبه، قلب این بازیگر به مردی 36 ساله پیوند زده شد.

داود نژاد توضیح داد: دو کلیه بدیعی نیز ساعت 18 روز چهارشنبه پیوند زده شد و در نهایت کبد بدیعی نیز ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه به پسری 24 ساله اهدا شد.

وی همچنین تاکید کرد که مراسم تشییع پیکر بدیعی یکشنبه 18 فروردین ماه ساعت 9 و 30 دقیقه از مقابل تالار وحدت برگزار و روز سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه نیز از ساعت 15 مراسم یادبود برای این بازیگر در مسجد ˈبلالˈ صداوسیما برپا خواهد شد.

عسل بدیعی پس از مشکلات تنفسی در شامگاه 11 فروردین ماه به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد و در نهایت در روز 12 فروردین دچار مرگ مغزی شد.

عسل بدیعی در سال 1356 در تهران متولد شد. او تحصیلات خود را در زمینه علوم تغذیه ادامه داد و در دانشکده هنر دانشگاه آزاد نیز به مدت چهار ترم تحصیل کرد. بدیعی از سال 1375 به سینما راه یافت و با بازی در فیلم بودن یا نبودن به کارگردانی کیانوش عیاری با موضوع اهدای عضو کار خود را در سینما آغاز کرد.

وی در فیلم‌هایی همچون دستهای آلوده، هفت پرده، از صمیم قلب، شمعی در باد ، پروانه ای در مه و سربلند به ایفای نقش پرداخته است.

کد خبر 207350
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز