همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از احزاب و گروه‌ها است و ما سپاه را برای اشخاص و حزب‌ها و گروه‌ها هزینه نمی‌کنیم.

مهر نوشت: حجت الاسلام علی سعیدی اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تا چهره سپاه را بد جلوه بدهد و سیاه نمایی کند و با یکسری شبهاتی این را القاء بکند که سپاه قصد دخالت در انتخابات را دارد.

وی افزود: متاسفانه در داخل هم عناصری هستند که همین رفتار را دارند اما سپاه یک جایگاه رفیع و همانند روحانیت یا استادان دانشگاه دارای یک جایگاه ویژه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قطعا سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارد و نخواهد داشت و با هرگونه دخالتی نیز برخورد خواهد کرد.

وی افزود: ما معیارها را بیان می‌کنیم که این معیارها نیز همان معیارهای مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است، لذا بیان معیارها نیز دخالت در انتخابات نیست.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از احزاب و گروه‌ها است و ما سپاه را برای اشخاص، حزب‌ها و گروه‌ها هزینه نمی‌کنیم.

وی افزود: سپاه نباید در انتخابات دخالت کند و دخالت هم نمی‌کند و ما صرفا معیارها را بیان می‌کنیم و اگر قانون وظیفه‌ای بر عهده ما در صحنه امنیت انتخابات و صندوق‌های رای بگذارد آن را انجام خواهیم داد.

کد خبر 206793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز