همشهری آنلاین: مسوولان باشگاه الهلال عربستان سعودی، پاداش بازیکنان این تیم را در آستانه دیدار با استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا افزایش دادند.

استقلال

به گزارش ایرنا، روزنامه ˈالریاض ˈ عربستان سعودی روز یکشنبه نوشت: باشگاه الهلال پاداش بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در صورت پیروزی در دیدارهای خانگی را پنج هزار ریال و پیروزی در دیدارهای خارج از خانه را 10 هزار ریال درنظر گرفت.

این باشگاه همچنین برای پیروزی این تیم در دیدارهای لیگ حرفه ای عربستان(زین) مبلغ یکهزار ریال در نظر گرفت.

روزنامه الریاض با اشاره به مصدومیت ˈعبدالله الزوریˈ مدافع تیم فوتبال الهلال در دیدار مقابل الاتحاد ، نوشت: کادرفنی این تیم اطمینان دارد این مدافع که از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شده است برای دیدار روز چهارشنبه با استقلال ایران سلامتی خود را به دست خواهد آورد.

کادرفنی تیم الهلال در عین حال تصریح کرد: حضور این مدافع در ترکیب تیم الهلال یا خروج وی از ترکیب این تیم ، پس از تمرینات روز دوشنبه مشخص می‌شود.

ˈمازن رمضانˈ از لبنان ناظر بازی تیم های الهلال عربستان سعودی و استقلال ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به همراه داوران بحرینی این دیدار فردا وارد عربستان خواهند شد.

براساس اعلام رسانه های عربستان سعودی، اعضای تیم فوتبال استقلال ایران نیز ظهر فردا ( دوشنبه ) وارد عربستان سعودی می‌شوند.

دیدارتیم های فوتبال الهلال عربستان سعودی و استقلال ایران در هفته سوم لیگ قهرمان باشگاههای آسیا چهارشنبه شب در ورزشگاه 28 هزار نفره ˈ امیر فیصل بن فهد ˈ ریاض برگزار می‌شود.

کد خبر 206785
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز