همشهری آنلاین: استقلال ایران با وجود ارائه یک دیدار برتر برابر الریان قطر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت.

ss

ss

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تلاش استقلال و الریان بعد از نود دقیقه تلاش با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

در این دیدار استقلال بازی نسبتا برتری برابر میزبانش ارائه داد ولی در نهایت دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

نیمه نخست این دیدار از همان ابتدا با برتری آبی پوشان همراه بود و سیاوش اکبرپور در همان نخستین دقایق می‌توانست گل نخست استقلال را وارد دروازه الریان کند. با اعلام خطا به سود استقلال در کنار محوطه جریمه الریان، مجتبی جباری این ضربه را به خوبی ارسال کرد که ضربه سر سیاوش اکبرپور با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه‌ی الریان به اوت رفت. یک دقیقه بعد از این اتفاق، آرش برهانی فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه قیچی این بازیکن در شرایطی نامتعادل از کنار دروازه‌ی الریان به اوت رفت.

در دقیقه 12 این دیدار خسرو حیدری با خطا بر روی مهاجم الریان، یک ضربه کاشته به الریان داد که این ضربه را تاباتا به سمت دروازه استقلال زد که از بالای دروازه به اوت رفت. در ادامه و دقیقه 15 این دیدار، بازهم یک ضربه کاشته به سود الریان گرفته شد که این ضربه را هم تاباتا به شکل خطرناک به دروازه استقلال شلیک کرد که بازهم از کنار دروازه‌ی استقلال این ضربه به اوت رفت.

در دقیقه 23 فابیو سزار یک ضربه کاشته را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی از زیر تیرک افقی دروازه به کرنر زد.

در دقیقه 27 این دیدار نخستین گل برای استقلال توسط ساموئل به ثمر رسید. در این صحنه پژمان منتظری در یک پاس در عمق مجتبی جباری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک پاس در عرض ساموئل را صاحب توپ کرد تا ساموئل با یک ضرب خوب دروازه الریان را باز کند.

در ادامه در دقیقه 28 این دیدار استقلالی‌ها می‌توانستند اختلاف را به عدد دو برسانند. ضربه سیاوش اکبرپور و مجتبی جباری بصورت پیاپی به تیرک دروازه الریان برخورد کرد تا حساب کار همچنان یک بر صفر ادامه یابد.

در دقیقه 34 این دیدار حنیف عمران زاده شوت بازیکن الریان را با دست زد تا یک پنالتی به سود الریان اعلام شود. این ضربه را تاباتا دور از دستان مهدی رحمتی به گل تبدیل کرد تا این بازی یک بر یک مساوی شود.

در دقیقه 46 از نیمه نخست آرش برهانی روی پاس خوب ساموئل در شرایط تک به تک توپش را دور از دستان دروازبان الریان به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری دو بر یک استقلال برابر الریان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، اولین فرصت را بازهم تیم استقلال از دست داد. در دقیقه 56 ارسال خطرناک مجتبی جباری را حنیف عمران زاده به گل تبدیل کرد که داور این مسابقه با اعتقاد بر آفساید بودن این صحنه، این گل را نپذیرفت. تصاویر تلویزیونی هم تصمیم داور را در این زمینه تایید می کردند.

در دقیقه 58 بازهم تیم الریان بود که توانست به گل برسد. ضربه کاشته تاباتا به سمت دروازه استقلال با برخورد به سر حنیف عمران زاده تبدیل به گل دوم الریان شد تا نتیجه این دیدار بازهم به تساوی برسد.

در دقیقه 60 این دیدار سانتر خسرو حیدری را اکبرپور با سر به سمت دروازه الریان زد که با فاصله ای اندک این ضربه به اوت رفت.

در دقیقه 61 و 62 دو تعویض برای استقلال انجام شد. فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی به ترتیب به جای اکبرپور و برهانی به میدان آمدند.

در دقیقه 65 این دیدار ارسال حمید اسماعیل از جناح چپ استقلال، به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقیقه 66 این دیدار، علی حمودی به جای حسن اشجاری برای استقلال به میدان آمد. یک دقیقه بعد از این تعویض مجتبی جباری فرصت بسیار مناسبی برای تیم استقلال را از دست داد. ضربه این بازیکن از حوالی نقطه پنالتی الریان از کنار دروازه به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

در دقیقه 73 این دیدار کاشته تاباتا می توانست بار دیگر خطرساز شود که این ضربه با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

در دیقه 85 این دیدار بعد از ارسال مجتبی جباری بر روی دروازه ضربه حاتمی توسط مدافعان الریان بلوکه و نصیب فرهاد مجیدی شد که این بازیکن با یک برگردان توپ را به سمت دروازه‌ی الریان شلیک کرد که با برخورد این توپ به دست مدافع الریان یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد که این ضربه را نکونام به گل سوم استقلال تبدیل کرد.

در دقیقه 87 اشتباه عجیب رحمتی فرصت مناسبی برای الریان ایجاد کرد تا این تیم گل سوم را به ثمر برساند.

در ادامه الریان دو موقعیت خوب به دست آورد که در یکی از این موقعیت‌ها واکنش خوب رحمتی مانع از فروپاشی استقلال برای بار چهارم شد.

سپاهان اولین گام را محکم برداشت

تیم فوتبال سپاهان در اولین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر به برتری ۳ بر صفر رسید.

سپاهان در اولین دیدار خود موفق شد تیم النصر را 3 بر صفر شکست دهد تا مثل همیشه در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قدرتمندی داشته باشد. سپاهان در این دیدار کاملا نسبت به حریف خود برتری داشت و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری نیز به ثمر برساند.

گل‌های این مسابقه را جواهیر سوکای 22 و 81 و امید ابراهیمی 87 به ثمر رساندند.

کد خبر 203449
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز