همشهری آنلاین: نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور با قهرمانی موسسه مالی اعتباری میزان به پایان رسید.

تیم جودوی میزان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، هفته پایانی این مسابقات روز یکشنبه (27 اسفند) در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و طی آن موسسه مالی اعتباری میزان که تا هفته قبل با 21 امتیاز در صدر ایستاده بود از غیبت شهدای خوزستان و شهروند چالوس 9 امتیاز دیگر به حساب خود واریز کرد و با 9 پیروزی و تنها یک باخت 27 امتیازی شد و عنوان نخست و قهرمانی را از آن خود کرد.

پاس خراسان رضوی با 24 امتیاز نایب قهرمان شد و دانشگاه آزاد هم با 21 امتیاز در جای سوم ایستاد.

برای کسب عنوان نایب قهرمانی دو تیم دانشگاه آزاد و پاس خراسان رضوی در یک مبارزه حساس و دیدنی مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت این پاس خراسان رضوی بود که با برتری 3 بر 2 از میدان خارج شد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و دانشگاه آزاد سوم شد.

مسجد سلیمان با 12 امتیاز، شهروند چالوس با 6 امتیاز و شهدای خوزستان بدون کسب امتیاز مکان‌های چهارم تا ششم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون، علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، دکتر باقری دبیرکل فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا، سلیمانی معاون شهردار تهران در امور جانبازان، پهلوان‌زاده مدیرکل امور دولت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرهنگ گلمکانی مدیر تربیت بدنی نزاجا و جمع کثیری از علاقه‌مندان به جودو برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر جوایز خود را دریافت کردند.

 

کد خبر 205760
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز