یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

گروه حوادث: زن باردار که برف همه مسیرهای منتهی به روستای آنها را مسدود کرده بود با تانک سپاه تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نجات یافت.

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان این خبر گفت: زن بارداری در روستای چاه سالار در خراسان رضوی دچار درد زایمان شده بود اما به‌دلیل بارش شدید برف تمامی راه‌های ارتباطی روستا مسدود شده و رفتن به آنجا برای امدادگران اورژانس غیرممکن بود.

حسین محمدی ادامه داد: عصر جمعه وقتی خانواده این زن با 115تماس گرفتند و ماجرا را گزارش کردند ابتدا آمبولانسی به روستا اعزام شد و با هماهنگی اداره راه، کامیونی نیز برای باز کردن جاده به محل اعزام شد اما متأسفانه آنها نتوانستند راهی برای رفتن به روستا و نجات زن باردار پیدا کنند؛ به همین دلیل با هماهنگی فرماندهی تیپ 21 امام‌ رضا(ع)، از تانک‌ نظامی برای انتقال مادر باردار از روستا به مرکز درمانی استفاده و با اعزام یک تانک به روستا، زن جوان به مرکز درمانی منتقل شد.

بعد از حضور زن باردار در مرکز درمانی، با تلاش و همکاری پزشک و پرستار این مرکز، وی ساعت 7:15شنبه به بیمارستان انتقال یافت و وضع حمل کرد. با پیگیری انجام شده حال مادر و نوزاد هم‌اکنون مناسب گزارش شده است.

کد خبر 204806
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز