عسلویه: آلایندگی‌های نفت و گاز مشکلات زیادی برای مردم عسلویه ایجاد کرده است.

بخشدار ویژه عسلویه در این خصوص به فارس گفت: با توجه به شرایط حساس و استراتژیک منطقه و همچنین وجود تأسیسات عظیم پالایشگاهی، مردم منطقه انتظارات بحقی دارند و آنگونه که باید و شاید حق آنها ادا نشده است، لذا امیدواریم مسئولان نفت و گاز نسبت به ادای حق مردم حسن نیت خود را نشان دهند.

به گزارش فارس، سیدمحمد احمدپور در نشست «نحوه تعامل نفت و گاز با منطقه عسلویه» اظهار کرد: آلودگی‌های ناشی از تأسیسات پالایشگاهی مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به‌وجود آورده است که نگاه ویژه و تدابیر مسئولانه مسئولان نفت و گاز را می‌طلبد که از پرداخت عوارض آلایندگی دریغ نکنند. وی ادامه داد: تلاش در ایجاد رضایتمندی از سوی مسئولان حوزه نفت و شرکت‌های مستقر در منطقه امری واجب است و امیدواریم با به‌کارگیری تلاش و توان مسئولیت اجتماعی خود را سرلوحه کار قرار دهند.

احمدپور اضافه کرد: عسلویه در چند سال اخیر آنطور که باید مورد بررسی و تصمیم‌گیری‌های مناسب قرار نگرفته است. وی اضافه کرد: به‌طوری که عدم‌اتخاذ تصمیم و عملکرد مناسب نه‌تنها باعث پیشرفت و ترقی شهر نمی‌شود بلکه موجبات نا‌رضایتی مردم و اعضای جامعه را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 204702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز