همشهری آنلاین: وزیر اسبق اطلاعات که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده است، به ایسنا گفت: گفت: من می‌آیم، محکم هم هستم، عقب‌نشینی هم نمی‌کنم و به نفع هیچ کس هم کنار نمی‌روم.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان گفت: از آن‌جا که من وزیر اطلاعات بودم، بیشترین آشنایی را با نیروهای کارآمد دارم، دولت من دولتی است که بر اساس کار کارشناسی و مدیریت کارآمد عمل می‌کند؛ چراکه از بهترین مدیران و کارشناسان استفاده خواهد کرد. مهمترین اظهارات فلاحیان به نقل از ایسنا در زیر آمده است:

  • اصلاح‌طلبان در این عرصه حضور پیدا می‌کنند؛ چراکه اگر حضور نداشته باشند، دچار مرگ سیاسی خواهند شد.
  • من در این مورد حضور خاتمی چیزی نمی‌دانم، ولی ایشان می‌گوید که شرکت نمی‌کند و به طور کلی اصلاح‌طلبان معتقدند که بیش از 20 درصد نیستند؛ بنابراین الان پیروزی قطعی ندارند.
  • بر اساس چینشی که اصلاح‌طلبان دارند، مشخص است که آن‌ها در حال وزن‌کشی هستند، مثلا می‌خواهند آقای عارف را برای دانشگاهیان، آقای کمالی را برای کارگران، آقای شریعتمداری را برای بازرگانان و آقای اسحاق جهانگیری را برای کارخانه‌دارها و صنعتگران به عرصه بیاورند، اما آن‌طور که خودشان می‌گویند شانسی برای پیروزی ندارند.
  • {آیا شما اهل ائتلاف هستید؟} من اگر حزب اصولگرایان مترقی را فعال کنم، این حزب با احزاب دیگر ائتلاف خواهم کرد، اما هم‌اکنون ائتلاف معنایی ندارد. کسانی هم که می‌گویند ما ائتلاف می‌کنیم یک مقدار شوخی می‌کنند.
  • {درباره اظهاراتی مبنی بر این‌که تا 100 سال آینده انسان می‌تواند انسان خلق کند} انسان می‌تواند انسان دیگر را شبیه‌سازی کند، اما این موضوع از لحاظ حقوقی اشکال دارد و همه مجامع بین‌المللی و حقوقدانان دنیا و حتی کلیسا این موضوع را ممنوع کرده‌اند.
  • {درباره محتوای پیام تسلیت رییس‌جمهور برای درگذشت هوگو چاوز} نسبت به برخی اصطلاحات به کار رفته در متن این پیام انتقاد کرد.
کد خبر 204431
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز