همشهری آنلاین: سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان، به میزبانی هندوستان برگزار می‌شود.

دوچرخه سواری

به گزارش وب سایت فدراسیون دوچرخه سواری، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش‌های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها، رکابزنان از تاریخ 17 الی 21 اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های مواد پیست در پیست 250 متری چوبی و سرپوشیده "یامونا" مجموعه ورزشی" IG "دهلی نو برگزار می‌شود. این پیست دارای شیب حداکثر 42 درجه و حداقل 12 درجه و پهنای هفت متری است.

سی و دومین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و اولین دوره رقابت‌ها در رده سنی زیر 23 سال، بهمن ماه سال گذشته به مدت 10 روز در شهر "کوالالامپور" کشور مالزی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ (2 طلا، 3 نقره و 4 برنز) شد. همچنین دراین مسابقات تیم ملی زیر 23 سال کشورمان با کسب یک مدال طلا در ماده تایم تریل و یک برنز و یک مقام هفتمی در ماده استقامت جاده، به مقام نایب قهرمانی قاره آسیا در این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

در این رده‌بندی ژاپن با کسب یک مدال طلا و یک نقره مقام اول، ایران با یک مدال طلا و یک مدال برنز مقام دوم و مالزی با یک مدال نقره مقام سوم را از آن خود کردند.

 

کد خبر 204238
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز