نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه‌ هسته‌یی ایران مدعی شد که تلاش‌های بین‌المللی برای مذاکره درباره‌ برنامه‌ هسته‌یی ایران نتیجه‌ معکوس داشته و به تهران وقت بیشتری برای کار کردن روی یک سلاح هسته‌یی می‌دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یک شنبه خطاب به اعضای کابینه‌اش مدعی شد برداشت من از این مذاکرات این است که تنها چیزی که از آن به دست می‌آید زمان بیشتر است و ایران قصد دارد با استفاده از این زمان، به غنی‌سازی مواد هسته‌یی برای ساخت بمب ادامه دهد و در واقع روز به روز به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز یک مقام عالی‌رتبه صهیونیستی گفت که اگر چه دولت نتانیاهو امیدوار بود گروه 1+5 رویکرد شدید‌تری را در قبال ایران اتخاذ کند، مجبور است منتظر بماند تا نتیجه مذاکرات را ببیند.

این مقام صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود،‌ در گفت‌وگو با رویترز گفت: در پایان آنچه مهم است پایان یافتن غنی سازی در ایران است، چه از طریق بستن تاسیساتشان باشد و چه از طریق پادمان‌های فنی ظریف‌تر.

ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در یک سخنرانی در کنفرانس سالانه کمیته امور عمومی آمریکا-اسراییل (آیپک) با تکرار مواضع نتانیاهو نسبت به نتیجه بخش بودن دیپلماسی ابراز شک و تردید کرد.

باراک گفت: بنابراین همه‌ی گزینه‌ها روی میز باقی می‌ماند. ما انتظار داریم کسانی که این حرف را می‌زنند جدی باشند. ما هستیم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌یی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

کد خبر 203963
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز