پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

توزیع کارنامه نتیجه علمی آزمون کلیه داوطلبان آزمون سراسری ۸۵ از روز چهار شنبه آغاز شده اما کنکوری ها فقط تا دوشنبه فرصت انتخاب رشته خواهند داشت.

به گزارش ایسنا،توزیع کارنامه داوطلبان در استانها و شهرستانها به جز تهران، براساس سال تولد و در تهران و شمیرانات براساس سال تولد و شماره شناسنامه صورت می گیرد.

در استانها و شهرستانها به جز تهران، کارنامه کلیه متولدین سالهای ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ صبح امروز و کلیه متولدین سال ۱۳۶۳ و سالهای قبل از آن عصر امروز توزیع می شود.

داوطلبانی که براساس جدول شماره ۶ مندرج در کارنامه مجاز به انتخاب رشته باشند، علاوه بر دریافت کارنامه، فرم انتخاب رشته های تحصیلی و دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را نیز دریافت خواهند داشت و این دسته از داوطلبان باید براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرم انتخاب رشته تکمیل شده خود را به ترتیب در صبح و بعدازظهر روز یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه به همان باجه ای که آنرا دریافت داشته اند تحویل و اصل کارنامه خود را ممهور به مهر تحویل شد نمایند.

محمود بسطامی، مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره چگونگی اعلام اعتراض نسبت به نتایج، اظهار کرد: داوطلب اگر نسبت به نتایج درج شده در کارنامه خود سؤالی دارد، می تواند با ارسال فتوکپی کارنامه خود نسبت به دریافت پاسخ از سازمان سنجش اقدام کند. داوطلبان از مراجعه حضوری به سازمان خودداری کنند.

کد خبر 2039

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز