همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون والیبال گفت: محل برگزاری مسابقات پلی آف لیگ برتر والیبال با نظر شورای تامین استان تهران مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، بعد از اعلام فدراسیون والیبال در خصوص برگزاری بازی‌های پلی آف لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به منظور تسهیل در حضور تماشاگران و اصحاب رسانه و عدم تکرار مسایل هفته‌های گذشته به دلیل حساسیت بالای مسابقات و مخالفت تیم‌های متین ورامین و پیکان تهران با این موضوع، فدراسیون والیبال تصمیم‌گیری در این خصوص را به شورای تامین استان تهران محول کرد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به شورای تامین استان تهران در خصوص تامین امنیت ورزشگاه‌های ورامین و خانه والیبال تهران تاکید کرد، در صورتی که این شورا برگزاری این مسابقات را در ورامین و سالن خانه والیبال تضمین کند، بازی سوم مرحله پلی آف در ورامین و خانه والیبال تهران برگزار می‌شود، در غیر اینصورت این مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه صبح روز یکشنبه 13 اسفند ماه در جلسه‌ای با حضور نمایندگان 4 تیم حاضر در پلی آف در محل فدراسیون والیبال در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

داورزنی در این خصوص اظهار داشت: اگر شورای تامین بتواند شرایط حفظ و امنیت مسابقه و پس از بازی را تامین کند رقابت‌ها در خانه والیبال تهران و ورامین به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: حالا که همه چیز آرام است همه دوست دارند نظر بدهند، اما اگر اتفاقی در یکی از مسابقات رخ دهد همه خود را کنار می‌کشند و مسئولان فدراسیون را مسئول می‌دانند.

کد خبر 203712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز