همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ از ساماندهی وضعیت جرثقیل‌های پایتخت خبرداد و گفت: طرح "اعلام انتقال خودروهای پارک شده به پارکینگ" از فردا (شنبه 12 اسنفد) در تهران اجرا می‌شود.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از عمده‌ترین مشکلات رانندگان و درخواست‌های آنها عدم اطلاع رسانی پلیس پس از انتقال خودروی پارک شده به پارکنیگ بود افزود: بر این اساس طرح ویژه‌ای تدوین شد و از روز شنبه 12 اسفند ماه سال جاری برابر تمهیدات اتخاذ شده هر خودرویی که توسط جرثقیل‌های تحت اختیار پلیس راهور تهران به پارکینگ منتقل شود مراتب از طریق پیامک به اطلاع رساننده در همان لحظه می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در پیامک ارسالی شماره تلفنی برای دریافت اطلاعات بیشتر و نشانی دقیق پارکنیگ محل انتقال درج می‌شود گفت: بر این اساس شهروندان به راحتی می‌توانند از محل توقیف خودروی خود مطلع شده و مشکلات قبلی در این خصوص برطرف شود.

رئیس راهور تهران با اشاره به اینکه تلفن‌های ثابتی که در پیامک مذکور درج می‌شود به صورت شبانه‌روزی در حال پاسخگویی است افزود: در عین حال از کلیه شهروندان درخواست می‌کنیم در صورتی که تلفن همراه و نشانی آنها تغییر کرده است مراتب را هر چه سریعتر به پلیس + 10 اطلاع دهند تا اطلاعات آنها در سامانه راهنمایی و رانندگی اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه با تغییرات صورت گرفته در سیستم انتقال خودروها جرثقیل‌های جدید مدتی است در تهران بکارگیری شده است گفت: در عین حال تمامی خودروهایی که توسط این جرثقیل ها به پارکنیگ منتقل می شوند تا سقف 400 میلیون تومان بیمه هستند

رئیس راهور تهران از افزایش تعداد مراکز ترخیص خودرو و موتورسیکلت در پایتخت خبرداد و گفت: هم‌اکنون تعداد مراکز ترخیص خودرو به پنج مرکز افزایش یافته است و بزودی تعداد این مراکز بیشتر خواهد شد.

وی اجرای این طرح را در راستای خواست شهروندان و جلوگیری از سفرهای زاید عنوان کرد و به ایسنا گفت: در عین حال در آستانه سال نو و با توجه به اجرای طرح تشدید برخورد با پارک‌های حاشیه‌ای و توقف‌های دوبله از روز شنبه، ساعات کار مراکز ترخیص خودرو تا ساعت 17 افزایش یافته که این مراکز در روزهای پنجشنبه نیز تا ساعت 14 به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

کد خبر 203536
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز