دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

سردار محمد کوثری: یادم نمی‌رود که حفاظت از حضرت امام(ره) در بدو ورود به کشور عزیزمان آن هم بعد از 14 سال به ‌عهده همین بچه‌های سپاه بود. (مانند شهید بزرگوار محمد بروجردی و...)

به ‌دلیل این‌که این‌ها قبل از پیروزی عظیم انقلاب اسلامی در سیاهچاله‌های زندان‌های اوین و... زیر شکنجه‌های ساواک، این سازمان تربیت شده آمریکا و اسرائیل غاصب امتحان پس داده بودند و در اثر مقاومت همه‌جانبه با الگو قرار دادن سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و با علم به این‌که راه امام خمینی دقیقاً همان راه امام حسین(ع) و یارانش بوده، هست و خواهد بود آبدیده شده بودند و راه امام را که یاد و خاطره محرم و عاشورا را در قرنی که دین را با «افیون» تبلیغ می‌کردند، ادامه دادند و نشان دادند که راه ائمه معصومین خصوصاً احیاء دین خدا و مبارزه با مستکبرین و ظالمین هنوز ادامه دارد.

بر همین اساس در زمان تشکیل و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به فرمان و رهبری رهبر کبیر انقلاب، فرزندان امام خمینی از تمام نقاط کشور دور هم جمع شدند و با انگیزه الهی و الگوپذیری از شعار «پیروزی خون بر شمشیر»  و با کمترین امکانات در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی و ضدانقلاب صف‌آرایی کردند و چمران‌ها و وصالی تهرانی‌ها آن‌چنان در درگیری شهر پاوه مقاومت از خود نشان دادند که دشمن شکست خورده مجبور به عقب‌نشینی شد تا در فرصت‌های دیگر توطئه‌های پیچیده‌تر و گسترده‌تر دیگری را طرح‌ریزی کند که باز این بچه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند که  عوامل کودتاهایی مثل کودتای نوژه در تهران و همدان را در نطفه خفه کردند.

بالاخره مستکبرین جهانی با هم متحد شدند که از طریق تحمیل جنگ و تجاوز به خاک میهنمان، به خیال خودشان در کوتاه‌ترین زمان، نظام نوپای جمهوری اسلامی را از پای‌ درآورند که این صحنه خیلی سریع با امکانات و تجهیزات ناچیز و با کمک عزیزان ارتش به صحنه رشادت‌های فرزندان انقلاب تبدیل شد تا تمامی سیاستمداران دنیا را به تعجب وادارد.

فرزندان سپاه پاسداران انقلاب و ارتشی‌های عزیز صحنه‌گردان دفاع مقدس شدند تا در عملیات‌های کربلاها و والفجر 8 و همچنین مقاومت بی‌بدیل در شلمچه نشان دهند که پیروان واقعی امام هستند و این شجره طیبه که در هشت سال دفاع مقدس اجازه نداد یک وجب از خاک کشور عزیزمان زیر چکمه‌های استکبار باقی بماند با فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به کمک دولت سازندگی شتافت و با همان صلابت در کارهایی مانند سدسازی و... وارد شد و از طرف دیگر نیز با بالا بردن توان نظامی و دستیابی به تجهیزات مدرن رزمی به راه خود ادامه خواهد داد و تا سرنگونی مستکبرین و به اهتزاز درآمدن پرچم سبز مهدوی با تأسی از پرچم سرخ خمینی...

کد خبر 20315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز