یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

همشهری ورزشی: در پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاههای کشور و در حالی که با شکست استقلال دو مدعی دیگر قهرمانی برای نزدیک شدن به صدرنشین تلاش می‌کردند، یاران علی دایی مقابل پیکان مغلوب شدند اما استقلال اهواز با پیروزی مقابل پاس به مکان دوم جدول صعود کرد.

در حساس‌ترین بازی‌های این هفته ابتدا سایپا در پیکان شهر مقابل شاگردان دارابینیان قرار گرفت. یاران دایی فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند اما پیکان با استفاده از غفلت تیم میهمان در دقایق 81 و 83 دو بار توسط رضاپور و بیاتی‌نیا به گل رسید.
سایپا با این شکست جای خودش را به استقلال اهواز داد و از دو مدعی اول قهرمانی فاصله گرفت. دایی باید امیدهای کمرنگ خودش را در چهار هفته باقی مانده جست و جو کند.
در اهواز، بازی پاس مقابل استقلال اهواز چهارگل داشت که سهم شاگردان فیروز کریمی بیشتر بود. در این بازی رضا طاهری در دقیقه 4 تیم میزبان را پیش انداخت و در دقیقه 26 فریدون فضلی زننده گل دوم تیمش بود.
عباس آقایی در دقیقه 28 برای پاس گل زد و شاهرخی را به فرار از شکست امیدوار کرد اما با گل دقیقه 47 عیدی‌زاده، نتیجه نهایی این مسابقه رقم خورد. استقلال اهواز در فاصله دو امتیازی همنام تهرانی قرار گرفت در شرایطی که یک بازی کمتر از این تیم دارد و شانس صدرنشینی را خواهد داشت.
بازی پرسپولیس و فولاد هم در ورزشگاه آزادی، برای تیم اهوازی حساسیت فراوانی داشت. کعبی و بادامکی در نیمه اول با دو گل زیبا پرسپولیس را پیش انداختند و در نیمه دوم منتظری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. هر دو تیم بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتند و فرصت‌های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد. فولاد با این شکست به سقوط نزدیک تر شد در حالی که کسب یک امتیاز هم برای تیم اهوازی امیدوارکننده بود اما شاگردان دنیزلی با این پیروزی به مکان پنجم جدول صعود کردند. به نظر می‌رسد، هرچند سرخ پوشان شانسی برای قهرمانی ندارند اما در بازی‌های پایانی فصل به دنبال یافتن جایگاهی مناسب‌تر در جدول هستند.
کد خبر 20246

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز