همشهری آنلاین: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در بیانیه‌ای فرمایشات رهبری در زمینه استیضاح وزیر کار را فصل‌الخطاب نمایندگان مجلس دانست و اعلام کرد: بیانات شفاف و روشن رهبر معظم انقلاب در خصوص بداخلاقی‌های صورت گرفته و حوادث اخیر در فضای سیاسی کشور از هر جهت راه‌گشا بود و همان‌طور که معظم له تاکید فرمودند، مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند و همه مسئولین باید رفاقت‌ها را شدت بخشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تقدیر از بیانات حکیمانه و امیدبخش رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در ملاقات با مردم آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز، سخنان ایشان را در تمامی مسائل مهم پیش رو، فصل‌الخطاب، شفاف و روشن دانستند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا ایها الذین آمنو اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولی الا مرمنکم فان تنازعتم فی شیِ فردوه الی الله و الرسول ان کنتم تومنون بالله و الیوم الاخر ذلک خیر و احسن تاویلا»

بیانات بلیغ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در ملاقات با مردم شریف آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز، در تمامی مسائل مهم پیش رو، برای ملت شریف ایران و مسئولان خدمتگزار فصل‌الخطاب، شفاف، روشن و از هر جهت راهگشا بود.

حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راه پیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور، لبیک سراسری و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) بود و خیالات خام دشمنان را به امید سست کردن مردم نقش و بر آب کرد و حضورملت ایران در ۲۲ بهمن مانند بهمنی بر سر دشمنان ایران اسلامی فرود آمد.

جمهوری اسلامی ایران امروز، در فضای جوسازی‌های متوهمانه رسانه‌های استکباری، در اوج عزت و اقتدار است و به تشدید رفتار و حرکات غیرمنطقی سران ایلات متحده و تکرار درخواست متزورانه مذاکره از سوی آنها، بیش از پیش، موضع انفعال دولتمردان بی منطق آمریکایی را نشان می‌دهد.

فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، قانونی، شفاف و صلح‌آمیز است و همانطور که امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمودند ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد.

ملت سرافراز ایران همانطور که مولایشان فرمود، حرف، توانایی و اقتدار دارند و اهل تسلیم نیستند و بی‌شک از سد تمامی تحریم‌ها و بازی حقوق بشری آمریکایی که کارنامه‌ای سیاه و ننگین در این زمینه دارند، نیز در اوج اقتدار عبور خواهند نمود.

بیانات شفاف و روشن رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در خصوص بداخلاقی‌های صورت گرفته و حوادث اخیر در فضای سیاسی کشور از هر جهت راه‌گشا بود و همان‌طور که معظم له تاکید فرمودند، مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند و همه مسئولین باید رفاقت‌ها را شدت بخشند.

هشدار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مبنی بر اینکه نقشه دشمن، بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است، باید نصب‌العین همه مسئولین کشور، دولت و مجلس باشد تا با استعانت از خداوند متعال، و پیشه کردن صبر و تقوا و تمرکز با همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور، دشمن را در زمینه مسائل اقتصادی نیز ناکام نماییم.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی همان‌گونه که در مساله طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرد، فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه استیضاح وزیر کار را فصل‌الخطاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌داند و همگان را به وحدت حول محور ولایت فرا می‌خواند.

کد خبر 201675
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز