همشهری آنلاین: کماندویی که تیر خلاص را به پیشانی اسامه بن لادن شلیک کرد در گفتگویی با یک مجله آمریکایی بشدت از رفتار ارتش آمریکا با سربازان این کشور پس از بازگشت به خانه انتقاد کرده و پرده از زندگی پراز دلهره و محروم شدن از مزایای اجتماعی و کمک مالی دولت برداشت.

زندگی فلاکت بار قاتل بن لادن پس از بازگشت به آمریکا

به گزارش ایرنا، این کماندوی آمریکایی که بنا به دلایل امنیتی نامش فاش نشده است با انتقاد از عملکرد ارتش در قبال کهنه سربازان آمریکایی به مجله ˈاسکوایرˈ گفته است پس از بازنشستگی زود هنگام و بازگشت به آمریکا، تمام حقوق و مزایای وی توسط ارتش قطع شده و ارتش حاضر به پرداخت بیمه و کمک هزینه به وی و خانواده اش نیست.

وی آرزوی مرگ کرده و می گوید: اگر من در عملیاتی کشته شده بودم، وضع خانواده من بسیار بهتر بود و آن ها از مزایای مختلف و کمک تحصیلی برخوردار بودند.

به گفته این کماندوی سابق ارتش آمریکا زمانی که وی به مقامات ارتش مراجعه می کند آن ها به خواسته های وی بی توجهی کرده و به او می گویند هیچ مزایایی به وی تعلق نخواهد گرفت چراکه زودتر از موعد بازنشسته شده است.

وی همچنین فاش کرده است که نگران وضع امنیتی خود و خانواده خویش است و با وجود درخواست مکرر برای حفاظت از وی، ارتش آمریکا هیچ اقدامی برای افزایش حفاظت از آن ها انجام نداده است.

به گفته این کماندوی سابق ˈحتی آن ها از نصب درهای مستحکم برای حفاظت از خانه من خودداری کرده اندˈ.

این کماندو پس از 17 سال خدمت در ارتش بازنشته می شود.

وی همراه 23 تفنگدار دریایی آمریکا در عملیات قتل بن لادن در پاکستان در می سال 2011 شرکت داشت.

گفته می‌شود او آخرین کسی بوده که بن لادن را زنده دیده و سه گلوله به پیشانی وی شلیک کرده است.

کد خبر 201181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز