همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: امروز مهم‌ترین اقدام مجموعه شهرداری تهران و مدیریت شهری آن است که در حوزه وظایف، بر کارش در شهر مسلط است و قول می‌دهیم هیچ سیستمی در شهرداری بر اساس حادثه و اتفاق پیش نرود و با سعی و خطا اداره نشود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد باقر قالیباف در مراسم ششمین جشن بزرگ جایزه خوش حسابان عوارض شهری افزود: بر این باوریم که شرط عقل آن است که بتوانیم دین داری و مردم داری را سرلوحه کار قرار داریم و اگر در این مسیر حرکت کنیم و بر محوریت دین داری و مردم داری که اساس نظام اسلامی است حرکت کنیم، اعتماد مردم ما با هر گرایش و سلیقه‌ای جلب می‌شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه هیچ سرمایه اجتماعی بزرگ‌تر از اعتماد مردم به مدیرانشان نیست، تصریح کرد: اگر بی‌اعتمادی شکل گیرد هرقدر هم تلاش کنیم جایی نداریم و شهر بدون مشارکت معنادار مردم قابل اداره نیست.

قالیباف افزود: مشارکت وقتی است که مردم به مدیرانشان مخصوصا در شهرداری که نهادی عمومی و غیر دولتی است اعتماد کنند چرا که این مردم هستند که هزینه شهر و حقوق کارمندان را می‌دهند و ما سعی داریم با خدمت بی‌منت که در آن رعایت کرامت انسان‌ها و شهروندان است به خوبی عمل کنیم.

شهردار تهران خطاب به شهروندان گفت: امروز مهم‌ترین کار مجموعه شهرداری تهران و مدیریت شهری آن است که در حوزه وظایف، بر مجموعه کارش در شهر مسلط است و قول می‌دهیم هیچ سیستمی در شهرداری بر اساس حادثه و اتفاق پیش نرود و با سعی و خطا اداره نشود.

وی تصریح کرد: در شهر تهران، بدون خرد جمعی، تلاش جهادی شبانه روزی و مشورت کاری انجام نمی‌شود و در هر نقطه از شهر فعالیت عمرانی واقعا ملموس است و دیده می‌شود که نمونه آن اتوبان امام علی (ع) است که از مناطق ۷، ۸، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۲۰ می‌گذرد و ۵۷ پل بزرگ و کوچک در مسیر آن احداث می‌شود و این در کنار سایر پروژه هاست که همه و همه جز با اعتماد شهروندان، نظارت و تذکر آنان می‌سر نمی‌شود.

قالیباف تصریح کرد: هرگز نمی‌گوییم کارمان در شهرداری بی‌عیب است، هنوز اشکالات زیادی وجود دارد و مطمئنم که بهتر از این می‌توان پول را خرج کرد و می‌توان درآمد ایجاد کرد و امیدواریم با نظارت، اعتماد و دعای خیر، سال به سال شهر را بهتر اداره کنیم.

کد خبر 201124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز