پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر آخر این هفته قصد دارید زمانی را به گالری گردی اختصاص دهید بهتر است بدانید که گالری‌ها این هفته چه نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند. پس پیش از اینکه گالری را برای آخر این هفته انتخاب کنید بهتر است این گزارش را مرور کنید.

gallery

به گزارش خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین، گالری "آن" این هفته با نمایشگاه نقاشی نوریمان منوچهری فر کار خود را آغاز می‌کند. بهشت خاک عنوان نمایشگاه این هنرمند است که جمعه 20 بهمن ماه از ساعت 16 تا 20 در معرض تماشای عموم قرار می‌گیرد. او در این نمایشگاه سنت و مدرنیته را در هم می‌بافد و به خاطرات از یاد رفته و انگاره‌های جهان غیرمادی جان می‌دهد. نمایشگاه بهشت خاک که تا چهارشنبه 2 اسفندماه ادامه دارد همه روزه از یکشنبه تا آدینه از ساعت 11 تا 20 در معرض تماشای عموم قرار دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به گالری آن در تهران 19958، ونک، خیابان سئول، شماره 40 مراجعه کنند.

گالری گلستان هم این هفته میزبان اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی مهدی صبورمنش است. این هنرمند جوان با به روی دیوار بردن 15 اثر دغدغه‌های روزمره خود را به نمایش گذاشته است. نمایشگاه نقاشی صبورمنش از جمعه 20 بهمن ماه تا 25 بهمن ماه در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک 24 به روی دیوار می‌رود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه جز پنج شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

گالری طراحان آزاد هم که پیش از این نمایشگاه نقاشی جواد مدرسی با عنوان خورنق را به نمایش گذاشته بود همچنان تا 25 بهمن ماه میزبان علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه است. علاقه‌مندان به تماشای این نمایشگاه می‌توانند همه روزه جز پنج شنبه‌ها از ساعت 4 تا 8 عصر در گالری طراحان آزاد واقع در میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره ی 5 حضور پیدا کنند.

اما اگر این روزها گذرتان به گالری پردیس سینمایی ملت افتاد بهتر است بدانید که در این گالری نمایشگاه عکس محمود کلاری به روی دیوار رفته است. این تصاویر که پیش از این هم به نمایش گذاشته شده بود امسال همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه به نمایش گذاشته شده است. گالری پردیس همه روزه از ساعت 11تا 21 میزبان علاقه‌مندان است. گالری پردیس در خیابان ولیعصر، ابتدای اتوبان نیایش، پردیس سینما گالری ملت قرار دارد.

بی پایان هم عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که این روزها در گالری محسن به روی دیوار رفته است. پویا آریانپور، صفاالدین امامی، بهراد جوانبخت، شهریار حاتمی، سرو ذوالفقار، پیمان شفیعی زاده، نجف شکری، مهتاب صفایی، جواد صفایی، مینو عمادی، امیرخشایار قاسمی، مهدخت کسایی نسب، مهران گلمحمدی هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان را به نمایش گذاشته اند. بی پایان که از 13 بهمن ماه آغاز شده تا 25 بهمن ماه ادامه دارد. این گالری جز پنج شنبه‌ها همه روزه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان است.اگر تا کنون گذرتان به گالری محسن نیفتاده است بهتر است بدانید که این گالری در خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک 42 قرار دارد.

اما گالری هفت ثمر هم این هفته همزمان به سایر گالری‌ها میزبان نمایشگاه نقاشی انفرادی است. در این نمایشگاه بدون عنوان آثار مینا کتیرایی به نمایش گذاشته می‌شود. هنردوستان از 20 بهمن تا 25 بهمن ماه فرصت دارند تا از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 20 بازدید کنند.

کد خبر 200551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز