همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند‌: مسئولین مصالح کشور را حفظ کنند و این بد اخلاقی‌هایی که دیده می‌شود را کنار بگذارند.

نوزدهم بهمن هزار وسیصد و نود یک

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با ایشان هشدار دادند: مسئولین مصالح کشور را حفظ کنند و این بد اخلاقی‌هایی که دیده می‌شود را کنار بگذارند.

ایشان افزودند: در آینده درباره این بداخلاقی‌ها با مردم صحبت خواهم کرد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از سوی آمریکایی‌ها تصریح کردند: سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا دچار شکست شده و آمریکایی‌ها احتیاج دارند برگ برنده‌ای رو کنند.

ایشان افزودند: برگ برنده آنها کشاندن ایران پای میز مذاکره است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: من دیپلمات نیستم،من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه می‌گویم، شما (آمریکایی‌ها) اسلحه را مقابل ایران می‌گیرید و می‌خواهید مذاکره کنید، ملت ایران مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: نو به میدان آمده‌های آمریکا مانند دولت‌های سابق خود مساله مذاکره را تکرار کرده و می گویند توپ در زمین ایران است، توپ در زمین شماست که باید پاسخ دهید. مذاکره با تهدید و بدون حسن نیت چه معنا دارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاکره آمریکا خوشحال می‌شوند؛ مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند.

ایشان خاطرنشان کردند: امروز اگر کسانی بخواهند سلطه آمریکا را مجددا درکشور برقرار کنند، ملت گریبان آنها را خواهد گرفت.

ایشان افزودند: مسئولان موظف به حفظ عزت و استقلال ملی و آبروی ملت ایران هستند.

مشروح بیانات رهبر انقلاب متعاقبا منتشر می‌شود.

کد خبر 200526
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز