همشهری آنلاین: مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه 27 دی) در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، با اشاره به قطعی بودن وعده الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری کنندگان دین خدا، تأکید کردند: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی‌های دشمن، بعد از گذشت 34 سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن شناس و لحظه شناس، و دارای پیشرفتهای بزرگ علمی است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید به خداوند متعال توکل کرد و به یاری خداوند نیز خوشبین بود، افزودند: جبهه استکبار تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است تا از طریق تحریم‌ها و فشارها، ملت ایران را وادار به تسلیم کند اما این ملت سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا نقشه و تاکتیک دشمن و هدف راهبردی او را متوجه شده و براساس فهم و تشخیص صحیح، عمل می‌کند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط ناباورانه سال 57، مصداق تحقق وعده الهی بود، ادامه انقلاب اسلامی و توانمندی و قدرتمندی و پیشرفت افزایش یابنده آن نیز، به رغم همه تندبادها و فشارهای سنگین و دشمنی عمیق دنیای استکبار، مصداق عملی شدن وعده الهی است.
ایشان فهم، دشمن شناسی و لحظه شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب انگیز خواندند و افزودند: در قضایای سال 88 که دشمن تصور می‌کرد، طراحی ده ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد، چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملت ایران بار دیگر در روز 22 بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را در مقابل جهانیان، به رخ خواهد کشید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، حفاظت اطلاعات را ایمنی بخش نیروهای مسلح و مسئولیت آن را سنگین، افتخار آمیز و همراه با شرف و منزلت دانستند و تأکید کردند: از دیدگاه اسلام، نیروهای مسلح، مجموعه‌ای مکانیکی و همچون یک ماشین بی اراده نیستند بلکه سازمانی انسانی و دارای مجموعه ای از عقل و خرد، عزم و اراده و تصمیم، و ایمان و عواطف است. 

کد خبر 198070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز