همشهری آنلاین: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه علی کریمی بین 2 تا 3 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود، گفت: کریمی درحال حاضر فیزیوتراپی می‌کند اما با پشتکارش می‌تواند زودتر به میادین بازگردد.

وجیه‌الله چشمه‌سری در گفتگو با مهر، در مورد آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: کریمی از ناحیه MCL پای چپ که همان لیگامان جانبی داخلی بوده، مصدوم است. او در حال حاضر به فیزیوتراپی می‌پردازد و به همین دلیل 2 تا 3 ماه از میادین فوتبال دور است.

وی اضافه کرد: همیشه در آسیب‌دیدگی‌ها زمانی را برای برطرف شدن مصدومیت در نظر می‌گیرند که با توجه به نوع درمان و وضعیت جسمانی خود بازیکن این زمان کم و زیاد می‌شود. البته این زمان قطعی نیست و امیدوارم با پشتکاری که از علی کریمی می‌بینم، زمان دوری این بازیکن از زمین فوتبال کمتر 2-3 ماه باشد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت محمد نوری اظهار داشت: نوری هم دچار کشیدیگی شده و به همین دلیل امروز اجازه تمرین کردن را به او ندادیم. البته باید وی امروز فیزیوتراپی کند و فردا دوشنبه وضعیتش برای همراهی پرسپولیس یا غیبتش برابر فولاد مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانزاده هم وضعیتی شبیه به محمد نوری دارد، خاطرنشان کرد: غلامرضا رضایی مشکلی ندارد و می‌تواند برابر فولاد بازی کند.

چشمه‌سری در پایان در مورد وضعیت "ولاتکو" گفت: این بازیکن قبل از دربی دچار تب و لرز شدید شد اما از روز شنبه تمریناتش را به شکل جدی آغاز و از فردا (9بهمن) در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

کد خبر 199228
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز