جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نیمه دوم بازی پرسپولیس و داماش را باید به نام نیلسون، دروازه بان پرسپولیس ثبت کرد. این دروازه بان در این نیمه بارها با واکنش های خوبش، ضمن نجات دروازه پرسپولیس، هواداران این تیم را نیز به وجد آورد.

nilson

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و داماش هم مانند نیمه نخست با تشویق بی‌امان هواداران تیم میزبان آغاز شد. در آغاز نیمه دوم هواداران پرسپولیس از بازیکنان محبوب خود می خواستند که با انجام بازی بهتر گل های بیشتر به ثمر برسانند.

در همان 10 دقیقه نخست نیمه دوم، پرسپولیسی ها صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم این فرصت ها به گل تبدیل نشد. این مساله به مزاق هواداران قرمزپوش خوش نیامد تا با فریادهای خود بازیکنان پرسپولیس را به خلق فرصت های بیشتری برای گلزنی ترغیب کند.

در اواسط نیمه دوم و زمانی که کریم انصاری فرد در حال رسیدن به دروازه داماش بود و کم مانده بود با دروازه بان حریف تک به تک شود، مدافع داماش توپ را از مقابل وی ربود. مهاجم سرخ ها به شدت معتقد بود که مدافع داماش توپ را با دست تصاحب کرده است؛ ادعایی که البته تصاویر تلویزیونی هم تاحدودی بر آن صحه می گذاشتند.

از حدود دقیقه 60 به بعد، داماش کمی بهتر از نیمه نخست بازی کرد و چند موقعیت هم به دست آورد. هر بار که مهاجمان داماش فرصتی را برای گلزنی از دست می دادند، تماشاگران حامی این تیم فریاد بلندی سر می دادند که این کارشان با واکنش منفی هواداران پرسپولیس مواجه می شد.

هرچند دو تیم در نیمه دوم فرصتهای بیشتری نسبت به نیمه نخست برای گلزنی به دست آوردند اما در مجموع بازی بسیار سرد و کسل کننده بود، به گونه ای که تماشاگران هر از چند گاهی از تیم های محبوب خود می خواستند که به سمت درواه حریف یورش ببرند. شاید نزدیک بودن داربی بزرگ تهران - که تنها یک هفته به آن زمان باقی مانده است - در کیفیت بازی پرسپولیس و داماش تاثیر داشته است

کد خبر 198188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز