همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه اظهار داشت: کشورهای مسلمان باید دست در دست هم و دوش به دوش یکدیگربه مصاف اندیشه های باطل غرب و توطئه های دشمنان بروند

سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی اظهار داشت: بی تردید امروز در عصر هجوم اندیشه های الحادی به کشورهای اسلامی بیش از پیش به آموزه های قرآن کریم نیازمندیم و به همین خاطراولین دوره این مسابقات را با شعار وحدت، عزت و اقتدار برگزار کردیم .

وی گفت: در دنیایی زندگی می کنیم که سطله گران با ابزارهای تبلیغی و روش های ناپاک رسانه ای می خواهند روح و روان مسلمانان را تسخیر کنند و بذر فساد را در قلب آنها جاری سازند تا محصولی از تحریف و انحراف به دست آورند.

به گزارش مهر، سرلشگر جعفری با بیان اینکه برای عبور از این توطئه ها باید بصیرت و بینش صحیح خود مبتنی بر قرآن را افزایش دهیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای اسلامی پیشرو و حامی صادق بیداری اسلامی همواره کوشیده است تا آموزه های قرآنی را در صدر برنامه های خود قرار دهد.

وی گفت: امروز در کشورهای اسلامی به برکت فرهنگ جاودانه قرآن شاهد قیامها و تحولی شگرف هستیم که باعث شده است نظامها سلطه به اضمهلال و فرسایش بروند و ما برای جبران کاستی ها و غفلتهای خود باید دستهای پاک خادمان قرآنی را بفشاریم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید دست به دست هم و دوش به دوش یکدیگر به مصاف اندیشه های باطل غرب و توطئه های دشمنان بروند و تازیانه خود را بر پیکر سیاه شیطان بزنند.

 

کد خبر 198555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز