همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ما برآوردها و الگو های رفتارهایشان را بر اساس واقعیت های موجود و قدرت جمهوری اسلامی ایران اصلاح کنند و خط ارعاب و تهدید را کنار بگذارند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بازدید از یگان‌های شناوری و موشکی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و دریای عمان، در جمع رزمندگان این یگان‌ها اظهار داشت: ما بر ذخائر استراتژیک دنیا مسلط هستیم و به عنوان حافظان این بخش از اقتصاد جهان، بر خلاف قدرت‌های فرامنطقه‌ای، به ثبات امنیتی این منطقه می اندیشیم.

وی با تأکید بر اینکه" راهبردهای دفاعی ما مقتدرانه، اما ثبات بخش هستند" تصریح کرد: قدرت دریایی ما در یک چشم انداز وسیع ژئوپلیتیک عمل می کند و بخشی از راهبرد دفاعی کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران به دشمنان انقلاب و ملت ایران توصیه کرد: دشمنان ما برآوردهایشان را اصلاح کنند و الگوهای رفتاریشان را بر اساس واقعیت‌های موجود و نهفته در ظرفیت‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و شعاع نفوذ این قدرت تغییر داده و خط ارعاب و تهدید را کنار بگذارند.

سرلشکر جعفری با اشاره به ناکامی و شکست‌های پی در پی نظام سلطه در مقابله با جمهوری اسلامی ایران افزود: با توجه به پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه قدرت دفاعی و تهاجمی جمهوری اسلامی ایران - به ویژه توان بازدارندگی راهبردی سپاه - نظام سلطه بایستی مسیر برخورد با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را بازنگری و در آن تجدید نظر کنند.

وی همچنین در جریان بازدید از قرارگاه‌های عملیاتی و اطلاعاتی مستقر در جنوب شرق کشور و دیدار با سران برخی طوائف منطقه، خاطرنشان کرد: مردمی کردن امنیت در این منطقه، به عنوان راهبرد موفق سپاه با قدرت و تأمین تدریجی زیرساخت های آن پیوسته است تا دشمنان را ناامید و ضریب امنیت این منطقه را به شدت افزایش دهد.

کد خبر 202487
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز