همشهری آنلاین: دبیرکل حزب مردمسالاری با اعلام اینکه در مورد کاندیدای این حزب، پنجشنبه 5 بهمن ماه در همایشی تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: جبهه اصلاح‌طلبان با هیچ یک از کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلب تا کنون دیدار نداشته است.

به گزارش مهر، مصطفی کواکبیان دبیرکل جبهه اصلاح‌طلبان و یکی از کاندیداهای احتمالی جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به همایش 5 بهمن حزب مردم‌سالاری گفت: جبهه اصلاح‌طلبان در حدود 3 یا 4 ماه گذشته بر روی مصداق‌های انتخاباتی ورود پیدا کرده و به نتیجه نهائی رسیده است.

وی افزود: از روز اول اعلام کردیم اگر خاتمی کاندیدا شود حزب مردم‌سالاری کنار می‌کشد و طرح مناسک را اجرایی نمی‌کند؛ اما اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را نداشته باشد باید تحت یک مدالیته انتخاباتی مانند طرح مناسک به اجماع و کاندیدای واحد برسیم که حزب مردم‌سالاری طرح مناسک را پیشنهاد داد.

دبیرکل حزب مردمسالاری با اشاره پیشنهاد جبهه اصلاح‌طلبان به خاتمی برای پرچمدار بودن طرح مناسک، گفت: ما نمی‌خواستیم خودمان طرح مناسک را اجرا کنیم و از ابتدا پیشنهاد دادیم مجمع روحانیون و خاتمی بیایند پرچمدار آن باشند و با محوریت آنها این کار صورت بگیرد اما ظاهرا نمی‌شود و دوستان همکاری نکردند.

وی همچنین در مصاحبه خود با اشاره به کاندیداهای احتمالی جریان اصلاحات گفت: اسامی مختلفی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان تا کنون مطرح شده که حسین کمالی، مهرعلیزاده، محمدعلی نجفی، محمد شریعتمداری و اسحاق جهانگیری از جمله آنان هستند اما ما تا کنون با هیچ‌یک از کاندیداها جلسه‌ای نداشته‌ایم.

کد خبر 198459
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز