یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده‌ برنامه‌ «فیتیله» با اعلام اینکه عموهای فیتیله‌ای از بهمن ماه به تلویزیون می‌آیند، گفت: در «فیتیله»‌ی جدید محمود شهریاری با کت و شلوار حاضر نخواهد شد، بلکه با شکل کاملا فیتیله‌ای و متنوع ظاهر می‌شود.

شهریاری

به گزارش ایسنا، علیرضا آقایی در رابطه با تغییرات برنامه فیتیله، گفت: در سری جدید برنامه‌ی فیتیله باید بگویم که در بخش مجری، محمود شهریاری فیتیله‌یی خواهیم داشت که با لباس و گریم مخصوص این برنامه مقابل دوربین می‌رود و در کنار عموهای فیتیله‌یی برنامه را با شکلی شاد و متنوع اجرا می‌کند.

وی دلیل انتخاب محمود شهریاری به عنوان مجری برنامه «فیتیله» را سه اصل دانست و افزود: مساله فعالیت‌ آقای شهریاری در ژانر کودک داشتن حضور ذهن، توانمند بودن ایشان در زمینه‌ی اجرا و نگاه خودمان به برنامه فیتیله است که صرفا کودکانه نیست بلکه خانواده هم قرار است گنجانده شود؛ از جمله دلایل اصلی انتخاب محمود شهریاری به عنوان مجری این مسائل است چرا که چهره‌ وی برای خانواده‌ها شناخته شده و محبوب است.

او تاکید کرد: با مذاکرات انجام شده خودمان تصمیم گرفتیم که در سری جدید فیتیله تحول بزرگی ایجاد کنیم و به جای اینکه تمامی برنامه را زنده اجرا کنیم بخشی را به برنامه‌های تولیدی اختصاص دادیم. به همین خاطر سری جدید این برنامه به مدت 90 دقیقه روی آنتن خواهد رفت که 45 دقیقه از آن تولیدی است و 45 دقیقه هم با اجراهای زنده عموهای فیتیله‌یی و محمود شهریاری همراه است.

تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» در پایان به ایسنا گفت: در حال حاضر مشغول تکمیل و آماده‌سازی دکور برنامه هستیم و قرار است از بهمن ماه به شبکه دو بیاییم.

 

کد خبر 198440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز