همشهری آنلاین: مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران به عنوان سینمای میزبان اهاله رسانه، هنرمندان و منتقدان همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور، آماده برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر است.

 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان این مطلب گفت: در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، برج میلاد که میزبان اهالی رسانه، هنرمندان و منتقدان باشد و به همین منظور امکانات و تجهیزات سالن مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران را برای امسال افزایش داده‌ایم.

وی افزود: برای این دوره از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور، تمامی سالن‌های نمایش فیلم مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران مجهز به سیستم نمایش دیجیتال شده‌اند.

به گفته هوشیار پارسیان، همچنین براساس طراحی‌های انجام شده، تمامی صندلی‌های سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران تعویض شده و اهالی رسانه، هنرمندان و منتقدان می‌توانند در تمامی قسمت‌های سالن روی صندلی‌های مبله به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بپردازند.

مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: همچنین با توجه به انتقادات اهالی رسانه در سال گذشته مبنی بر کم سرعت بودن اینترنت، برای این دوره از جشنواره، سالن ویژه‌ای را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران اختصاص به خبرنگاران داده که در این سالن اینترنت با پهنای باند بسیار زیاد در اختیار اهالی رسانه قرار می‌گیرد.

کد خبر 198029
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز