سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اوکراین در دیدار رده بندی فنلاند را شکست داد و سوم شد.

football

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در بازی‌هایی که از صبح روز یکشنبه (24 دی) در دو ورزشگاه سن پترزبورگ و زنیت برگزار شد، لتونی دو بر یک قزاقستان را شکست داد و پانزدهم شد و قزاقستان در رده شانزدهم قرار گرفت.

در دیگر بازی‌های این روز اسلوونی ایران را سه بر یک شکست داد تا این کشور هفتم و ایران هشتم شود. تیم ملی بلژیک هم به دلیل داشتن 8 بازیکن مصدوم و چند بازیکن سه اخطاره نتوانست در مقابل تیم لیتوانی حاضر شود و به همین دلیل سه بر صفر بازنده شد تا بلژیک چهاردهم و لیتوانی سیزدهم شود. ایتالیا پنج بر صفر جمهوری چک را شکست داد و به مقام پنجم رسید و چک ششم شد.

آذربایجان هم در بازی مقابل بلاروس پس از آن که به تساوی یک بر یک رسید در ضربات پنالتی مغلوب بلاروس شد تا بلاروس در رده یازدهم قرار گیرد و آذربایجان دوازدهم شود.

اوکراین هم در بازی رده‌بندی دو بر صفر فنلاند را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت. یونان هم یک بر صفر از سد ترکیه گذشت و نهم شد و ترکیه در رده دهم قرار گرفت.

اما در بازی فینال، این تیم ملی زیر 18 سال روسیه بود که با برتری کامل و در حضور تماشاگرانی که اکثرا طرفدار تیم باشگاهی زنیت سن پترزبورگ بودند توانست این باشگاه قدرتمند را سه بر صفر شکست دهد و قهرمان جام جهانی کوچک روسیه در سن پترزبورگ شود.

به این ترتیب بازی‌ها به پایان رسید و دروازه‌بان تیم ملی روسیه هم به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.

بهترین مهاجم هم مهاجم تیم زنیت با 5 گل زده بود و سعید عزت‌اللهی از ایران با 4 گل زده در رده دوم قرار گرفت.

 

کد خبر 197884
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز