همشهری آنلاین: یک نماینده مجلس که در دیدار یکشنبه شب جمعی از نمایندگان با رییس‌جمهور حضور داشته است، گفت: رییس‌جمهور بنا دارد در جلسه 27 دی ماه مجلس به صورت یکطرفه صحبت کند این در حالیست که برنامه‌ریزی هیات رییسه این است که نمایندگان هم در این جلسه صحبت کنند.

رییس‌جمهور در این رابطه خطاب به نمایندگان گفت رادیو باز است و ما همیشه صحبت‌هایتان را می‌شنویم.

ایسنا نوشت: محمد باقری یک عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به جلسه یکشنبه شب نمایندگان این استان با محمود احمدی‌نژاد، گفت: در این جلسه موضوع حضور رییس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه 27 در ماه مجلس مطرح شد و رییس‌جمهور گفت طبق قانون اساسی، نباید این‌گونه باشد که برای حضور رییس‌جمهور در مجلس شرطی تعیین شود.

باقری به پاسخ فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در برابر این اظهارات رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: عضو هیات رئیسه مجلس گفت اداره مجلس بر اساس آیین‌نامه‌ای است که به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده و بر این اساس هیات رییسه تنظیمات جلسه را بر عهده دارد. البته رئیس جمهور این موضوع را قبول نمی‌کرد؛ من فکر می‌کنم با توجه به صحبت‌هایی که مطرح کردند، این احتمال وجود دارد که رئیس‌جمهور به مجلس نیاید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رییس‌جمهور بنا دارد در جلسه مجلس به صورت یکطرفه صحبت کند و بعد جلسه را ترک کند؛ این در حالی است که برنامه‌ریزی هیات رییسه این است که نمایندگان هم در این جلسه صحبت کنند. رییس‌جمهور در این رابطه خطاب به نمایندگان گفتند رادیو باز است و ما همیشه صحبت‌های شما را می‌شنویم، در مقابل بعضی نمایندگان هم گفتند ما هم سخنان شما را در صدا و سیما می‌شنویم، اما برای تعامل بیشتر می‌خواهیم این ارتباطات البته با سعه صدر تقویت شود.

کد خبر 197813
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز