همشهری آنلاین: تیم 4 نفره یخ نوردی کشورمان با کسب مقام دهم جهان به کار خود در مسابقات جهانی کره جنوبی پایان داد.

تیم یخ‌نوردی

مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی جهان سال ۲۰۱۳ که با حضور ۹۶ یخ‌نورد از ۲۲ کشور جهان ۱۲ و ۱۳ ژانویه (23 و 24 دی) در شهر چونگ سونگ کره جنوبی برگزار گردید، در نهایت با قهرمانی یخ‌نوردان روسیه، کره‌جنوبی و ایتالیا و کسب رتبه‌ تیمی دهم توسط ایران، پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، در جدول رده‌بندی مسابقات، تیم ۴ نفره‌ اعزامی کشورمان متشکل از مسعود زینالی، مجتبی ثقفی، محمدرضا صفدریان و خانم زهره عبدالله‌خانی با کسب مجموع ۵۶ امتیاز در رده دهم جهان و بالاتر از تیم‌های پر سابقه‌ای چون آمریکا، آلمان، استرالیا، چین، هلند، ایرلند و اسلوونی، قرار گرفت.

در این مسابقات مسعود زینالی در بخش سرعت در جایگاه ششم سرعت آسیا و بیست و دوم رنکینگ جهانی و خانم زهره عبدالله‌خانی نیز جایگاه ششم آسیا و بیستم رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

در بخش سرطناب نیز در گروه الف این رقابت‌ها مسعود زینالی و محمدرضا صفدریان به ترتیب رتبه‌های هجدهم و بیستم را کسب کردند و مجتبی ثقفی نیز در گروه ب در رتبه بیستم قرار گرفت.

در رده‌بندی نهایی مسعود زینالی در جایگاه سی و پنجم و محمدرضا صفدریان و مجتبی ثقفی در جایگاه مشترک سی و نهم جهان قرار گرفتند و زهره عبدالله‌خانی نیز در رده‌بندی نهایی در جایگاه سی و یکم جهان قرار گرفت.

 

کد خبر 197743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز