دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: رقابت در بازار فروش بیشتر تنها به بالا بردن کیفیت و کمیت مواد غذایی بسنده نمی کند. بلکه موارد جانبی هم تاثیر گذار هستند. مواردی که این سوپر مارکت به آنها توجه کرده است.

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت

بتازگی یک سوپرمارکت در سنت آنتونیو، تگزاس باز شده است که خلاقیت بی نظیری برای فروش مواد خوراکی خود ارائه داده است. خلاقیتی که فروش این سوپر مارکت در در عرض چند روز به چند برابر عادی یک فروشگاه رسانده است.

مسئولین این فروشگاه با به کارگیری تکنولوژی و فناوری‌های روز خلاقیتی از ترکیب صد‌اها و عطر بی نظیر طبیعت را به درون فروشگاه خود کشانده و خریدار را ترغیب به خرید می کنند.

آنها در هر بخش بنا به نیاز آن صدا، عطر و هوای خاص را بوجود آورده‌اند.

 

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت-تگزاس

به عنوان مثال در بخش سبزی‌ها آنها آب را بصورت افشان به سبزی ها پاشیده تا طراوت آنها حفظ شود و با پخش صدای رعد و برق... بوی باران تازه باریده و سبزی‌های تازه رسته  را به شما القا می‌کنند. جالب نیست؟!

 

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت-تگزاس

در بخش ارائه شیر و مواد لبنی شما صدای گاو در طبیعت و بوی کاه تازه خرمن شده را می شنوید...به نظرم کمتر کسی باشد که با این اوصاف از خریدن شیر، ماست و کره و... خوداری کند.

 

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت-تگزاس

در بخش فروش گوشت نیز خلاقیت جالبی به کار برده‌اند آنها در این بخش از بوی ذغال گداخته، گوشت کبابی با پیاز و دنبه استفاده کرده و خریدار را ترغیب به خریدن گوشت می‌کنند. بوی کباب بیشتر افراد را وسوسه می کند، شما را چطور؟

 

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت-تگزاس

وقتی به بخش فروش تخم مرغ‌ها نزدیک می‌شوید، صدای مرغ‌هایی که تازه تخم کرده و قد قد می‌کنند را می شنوید. در این لحظه فضا بوی تخم مرغ  تازه را می‌دهد...

 

طبیعتی در دل یک سوپر مارکت-تگزاس

از این بخش اصلا نمی‌شود گذشت... بخش نان، بوی هوس انگیز پخت نان و شیرینی تازه به دماغ شما می‌رسد...اشتها برانگیز است. حتی اگر سیر هم باشید بوی یک نان داغ و تازه شما را وسوسه می کند.

این خلاقیت و ترفند‌ها اگر همین‌طوری ادامه یافته باشد، باید در بخش وسایل حمام نیز  بوی صابون، شامپو و... به مشام برسد...با این اوصاف من یکی که سمت بخش خرید دستمال توالت‌ها نخواهم رفت...

 

http://www.pholfoodmafia.com

کد خبر 197734
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز