گروه حوادث: وقتی آینه خودروی بی‌ام‌دبلیو با بنز برخورد کرد، هیچ‌کس نمی‌دانست درگیری راننده‌ها به جنایت ختم خواهد شد.

قتل؛ پایان رقابت کورس بنز و بی‌ام دبلیو


ساعت 1:20بامداد 9دی‌ماه سال‌جاری مأموران کلانتری 134شهرک غرب در جریان یک درگیری در سعادت‌آباد قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که راننده خودروی بی‌ام‌دبلیو با دو سرنشین یک دستگاه خودروی بنز درگیر و حتی افراد دیگری نیز در حمایت از راننده بی‌ام‌دبلیو وارد این دعوا شده‌اند. شواهد حکایت از این داشت که در این نزاع یکی از سرنشینان 31ساله بنز از سوی راننده جوان بی‌ام‌دبلیو زیر گرفته شده و به بیمارستان انتقال یافته اما تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداده و او به کام مرگ رفته است. به‌دنبال مرگ این پسر جوان، دستور بازداشت راننده بی‌ام‌دبلیو صادر و با ردگیری‌های پلیسی عامل جنایت دستگیر شد.

متهم (راننده بی‌ام‌دبلیو) در بازجویی‌های نخست خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که سرنشینان بنز با تهدید سلاح سرد دست به زورگیری از وی زده‌اند. وی در حالی این ادعا را مطرح کرد که شاهدان اظهار داشتند راننده بی‌ام‌دبلیو هنگام حرکات نمایشی با آینه بغل خودروی بنز برخورد کرده که همین موضوع باعث درگیری شده بود. در جریان این درگیری نیز سرنشینان یک خودروی دیگر به کمک راننده بی ام دبلیو شتافته بودند و دقایقی بعد متهم اصلی پرونده (راننده بی‌ام‌دبلیو) سوار خودرو شده و یکی ازسرنشینان بنز را زیر گرفته و متواری شده بود. با توجه به اظهارات شاهدان و افشای حقایق، راننده بی‌ام‌دبلیو لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد. وی گفت: خودرو را از یکی از دوستانم امانت گرفته بودم و در سعادت‌آباد مشغول کورس و حرکات نمایشی بودم که یک‌دفعه با آینه خودروی بنز برخورد کردم و درگیری ایجاد شد.

وی ادامه داد: در جریان این درگیری مقتول از خودروی بنز پیاده شد و با قمه به افرادی که به حمایت از من وارد درگیری شده بودند، حمله و حتی یکی از آنها را مجروح کرد. دوست او که پشت فرمان بنز نشسته بود با دیدن این صحنه و با توجه به ازدحام جمعیت پا به فرار گذاشت. در همین هنگام متوجه شدم مقتول که با قمه به سمت مردم حمله‌ور شده بود، در یک لحظه روی زمین افتاد. من نیز از فرصت استفاده کردم و سوار ماشین شدم و وی را زیر گرفتم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات قاضی پرونده دستور بازداشت راننده فراری بنز را صادر کرد و در جست‌وجوها وی نیز دستگیر و با قرار قانونی جهت انجام تحقیقات به اداره دهم منتقل شد، ضمن آنکه قرار بازداشت موقت برای متهم اصلی پرونده نیز صادر شده و وی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 197596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز